אוסטרליה: גבר חולץ לאחר ששרד 24 שעות בלב ים

הגבר בשנות ה-30 לחייו ניסה לתדלק את סירתו טרם הוצפה על ידי גלים במצר טורס שבמדינה, ושרד במשך קרוב ליממה כשהוא אוחז בפיסת עץ באזור השורץ כרישים ותנינים. "הוא כל כך בר מזל, שלמען האמת מדובר בנס", סיפר שוטר מהתחנה המקומית

הגבר שרד 24 שעות כשהוא אוחז בפיסת עץ
הגבר שרד 24 שעות כשהוא אוחז בפיסת עץ | צילום: AMSA

גבר בשנות ה-30 לחייו חולץ מלב ים שורץ כרישים ותנינים באוסטרליה, לאחר ששרד כמעט 24 שעות כשהוא נאחז במשך כל הזמן בפיסת עץ. כך דווח הבוקר (חמישי) באמצעי התקשורת שבמדינה. מטוס חילוץ הבחין בגבר, שסירתו הוצפה על ידי גלים במצר טורס שמפריד בין אוסטרליה לבין גינאה החדשה והאיים המלנזיים.

הגבר יצא לדרך מהאי מואה לפני כיומיים לכיוון האי סו אילט, אך הוא הסתבך בדרכו בזמן שתדלק את סירתו במים הפתוחים ליד הר ארנסט איילנד, שם סירתו הוצפה והתהפכה.

סירתו של האיש שהוצפה והתהפכה
סירתו של האיש שהוצפה והתהפכה | צילום: AMSA

"הוא כל כך בר מזל, שלמען האמת האמת מדובר בנס", אמר ג'ייסון ג'סי, שוטר במשטרת קווינסלנד. "היו משבי רוח בעומת 40 קשר וסערות, המקום שבו היה האדון היה די נורא", הוסיף.

"הוא עצר על מנת לתדלק את סירתו, ובמהלך התדלוק גל שטף את גב הסירה שלו והציף אותה חלקית במים - מה שגרם לה להתהפך", הוסיף ג'סי. הסירה שהתהפכה נמצאה ביום למחרת לאחר חיפוש מסיבי. באורח פלא כאמור, האיש נצפה צף באוקיינוס שני קילומטרים מהמקום בו נמצאה סירתו.

"אם היה ברשותו משדר רדיו, והוא היה מסוגל להפעיל אותו, הייתי אומר שהוא בהחלט היא נחלץ בתוך מספר שעות", הוסיף השוטר. לאחר שחולץ הועבר הגבר לבית חולים מקומי בו הוא מקבל טיפול.