רעידת אדמה בכדורגל העולמי: מנ' יונייטד הודיעה שרונאלדו יעזוב

המועדון הודיע כי רונאלדו יעזוב באופן מיידי את הקבוצה, לאחר הסכמה הדדית עם השחקן שהודיע: "הזמן שלי לחפש אתגר חדש". רונאלדו נמצא בימים אלה עם נבחרת פורטוגל בקטר, במדיה הוא משחק במונדיאל

כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו | צילום: רויטרס

מנצ'סטר יונייטד הודיעה הערב (שלישי) כי כריסטיאנו רונאלדו יעזוב את המועדון אחרי הסכמה הדדית עם השחקן, שפרסם הודעה דומה. רונאלדו נמצא בימים אלה בקטר עם נבחרת פורטוגל ומשחק במדיה במסגרת המונדיאל.

בהודעה שנכתב מטעם המועדון נמסר: "כריסטיאנו רואנלדו יעזוב את מנצ'סטר יונייטד באופן מיידי אחרי הסכמה הדדית. המועדון מודה לו על תרומתו הגדולה במהלך שתי קדנציות באולד טראפורד".

השחקן מסר גם כן הודעה: "בעקבות שיחות עם מנצ'סטר יונייטד הגענו להחלטה הדדית לסיים את החוזה. אני אוהב את מנצ'סטר יונייטד ואת האוהדים, וזה לעולם לא ישתנה. עם זאת, אני מרגיש שזה הזמן שלי לחפש אתגר חדש".

כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו | צילום: רויטרס

העזיבה של הפנומן, שחזר ליונייטד בעונה שעברה אחרי קדנציות בריאל מדריד וביובנטוס, מגיעה בעקבות ריאיון שלו עם העיתונאי פירס מורגן, בו בין היתר אמר שהמאמן אריק טן האח לא "מכבד אותו" באופן לו הוא "ראוי". עוד רונאלדו הצהיר בריאיון שהיו לו הרבה הצעות לעזוב את יונייטד במהלך הקיץ.

במהלך אותו הריאיון רונאלדו ביקר גם את בעלי הקבוצה, משפחת גלזר, וטען כי "לא אכפת להם מהמועדון". עוד טען הפנומן הפורטוגלי כי ישנם גורמים שמונעים מהשדים האדומים להגיע אל רמה גבוהה של כדורגל, ועוד טען כי במהלך השנתיים-שלוש הקרובות המועדון לא יצליח להגיע אל הטופ של הכדורגל האירופי.