10 גופות במטבח: גבר מרואנדה נעצר בחשד לרצח סדרתי

הגבר בן ה-34 נעצר לאחר שהגופות התגלו בבור שנחפר במטבח ביתו בבירה קיגאלי. לפי המשטרה המקומית, הוא פגש את הקורבנות בברים ופיתה אותם לבוא אל ביתו, שם גנב מהם חפצים אישיים - ואז חנק וקבר אותם בבור

זירת פשע (אילוסטרציה)
זירת פשע (אילוסטרציה) | צילום: רויטרס

גבר בן 34 נעצר ברואנדה שבאפריקה, בחשד לרצח סדרתי לאחר שהתגלו מעל 10 גופות בבור שנחפר במטבח ביתו בבירה קיגאלי, כך דווח היום (חמישי) באתר "אפריקה ניוז". על פי המשטרה המקומית, החשוד פגש את קורבנותיו - גברים ונשים - בברים ופיתה אותם למקום המגורים שאותו שכר.

אמר דובר המשרד לחקירות רואנדה תיירי מוראנגירה אמר לכלי תקשורת מקומיים כי "הוא פיתה את קורבנותיו, בעיקר זונות, לבוא לביתו, שם הוא גנב את הטלפונים שלהם וחפצים אישיים אחרים, לפני שחנק ואז קבר אותם בבור שנחפר במטבחו".

"החשוד הודה כי למד להרוג על ידי צפייה בסרטונים על רוצחים סדרתיים ידועים. הוא המיס כמה מקורבנותיו בחומצה. הוא חקר את הקורבנות שלו לפני שפיתה אותם והעדיף את אלה שסביר להניח שאין להם משפחה או חברים קרובים שידאגו להם" הוסיף מקור ממשרד החקירות במדינה.

כמו כן, אף על פי שנמסר כי נמצאו 10 גופות, מוראנגירה סירב לאשר זאת ואמר כי "המספר הסופי של הקורבנות ייקבע על ידי חקירות משפטיות". החשוד כבר נעצר בחודש יולי בחשד לאונס ושוד, אך שוחרר בערבות מחוסר ראיות.