לא רק מונדיאל: "קטר איירווייז" דרשה תשלום נוסף מנוסעת בגלל משקלה

ג'וליאנה, דוגמנית למידות גדולות, סיפרה בחשבון האינסטגרם שלה כי נדרשה להוסיף 3,000 דולרים על מנת לעלות לטיסה מלבנון לקטר במחלקת עסקים, לאחר שהצוות הודיע לה כי היא "שמנה" מדי עבור כיסא במחלקת תיירים. מחברת התעופה נמסר: "התנהגה באופן אגרסיבי והפחידה את הצוות והנוסעים"

מטוס של "קטר איירוויז"
מטוס של "קטר איירוויז" | צילום: רויטרס

חברת התעופה "קטר איירווייז" הודיעה לדוגמנית למידות גדולות שהיא לא יכולה לעלות לטיסה מכיוון שהיא "שמנה" מדי למושב של מחלקת תיירים. כך מדווח היום (ראשון) ברשת "פוקס". הדוגמנית הברזילאית, ג'וליאנה נאם, סיפרה כי היא נדרשה לשלם סכום של 3,000 דולרים על מנת להשתדרג למחלקת עסקים, או לרדת מהטיסה מלבנון לקטר, בלי לקבל חזרה את הסכום ששילמה עבורה, 947 דולרים.

ג'וליאנה שיתפה את החוויה שעברה בחשבונה האישי באינסטגרם, בעזרת סרטוני וידאו שגרפו יותר מ-60 אלף לייקים, ותגובות רבות שקוראות לחברת התעופה לפעול.

"קניתי כרטיס חזרה לברזיל דרך קטר, הגעתי בזמן לבצע צ'ק-אין, דיילת של קטר התקשרה לאמא שלי בזמן שאיש צוות אחר סיים לעשות את הצ'ק-אין שלנו, ואמרה לה שאני לא מוזמנת לעלות למטוס בגלל שאני שמנה מדי" סיפרה הדוגמנית.

עוד סיפרה ג'וליאנה לעוקבים שלה שבעקבות המקרה היא פספסה את טיסת ההמשך שלה לברזיל, וטענה שלא היו לה בעיות בטיסה עם חברת "אייר פראנס" בטיסה קודמת, ושאיימו עליה בזמן שהיא ניסתה לצלם סרטון של המקרה לפני טיסתה הנוכחית.

הדוגמנית הברזילאית ג'וליאנה נהמה
הדוגמנית הברזילאית ג'וליאנה נהמה | צילום: מתוך אינסטגרם

הדוגמנית הברזילאית ג'וליאנה נהמה
הדוגמנית הברזילאית ג'וליאנה נהמה | צילום: מתוך אינסטגרם

חברת התעופה "קטר איירוויז" מסרה את תגובתה לרשת "פוקס" לאחר המקרה, וטענה כי הדוגמנית התנהגה בצורה מאוד אגרסיבית מול הצוות, שנדרש לקרוא פעמיים לאנשי אבטחה שירגיעו אותה, ושהיא הפחידה גם עובדים וגם נוסעים בזמן שביצעה צ'ק-אין".

עוד נטען על ידי חברת התעופה: "קטר איירוויז נוהגת בכל נוסעיה בכבוד, בהתאם לנהלים, ובדומה לכל שאר חברות התעופה. כל מי שחודר למרחב של נוסע אחר במהלך הטיסה, ולא יכול לחגור את חגורת הבטיחות, או להוריד את משעת היד שלו, עשוי להידרש לרכוש מושב נוסף. הנוסעת המדובר בנמל התעופה בביירות הייתה גסת רוח באופן משמעותי והתנהגה באגרסיביות כלפי הצוות, בזמן שאחד מאנשי הנסיעות שלה לא הפיק מסמך PCR נדרש על מנת לטוס לברזיל".

"בהתאם לסיטואציה, אבטחת נמל התעופה נאלצה להתערב מכיוון שהצוות והנוסעים היו מודאגים מאוד בעקבות ההתנהגות שלה" נמסר מחברת התעופה. התגובה נמסרה בהודעת דואר אלקטרוני, ולא עולה ממנה האם באמת נדרשה ג'וליאנה לשלם מחיר נוסף על מנת לעלות לבסוף לטיסה.