הכירו: האיש ששבר שיא ביקורים בדיסנילנד

ג'ף ריץ הציב לעצמו אתגר: לבקר בפארק השעשועים של דיסני בקליפורניה ככל שיתאפשר לו. השבוע, האמריקני ששירת בעבר כאיש קבע בחיל האוויר, הצליח לשבור שיא

פארק השעשועים של דיסני בקליפורניה (ארכיו (רויטרס)

אחד החלומות הכי גדולים של ילדים ברחבי העולם הוא לבקר בפארקי השעשועים של דיסני, ואם אפשר - כמה שיותר. השבוע, ג'ף ריץ אזרח אמריקני ותיק המתגורר בהאנטינגטון ביץ' שבקליפורניה, הצליח להגשים את החלום, כששבר שיא וביקר בפארק הענק במשך 2,000 ימים ברציפות.

רוצים לקבל עדכונים נוספים? הצטרפו לפייסבוק רשת

ריץ החל את הביקורים היומיים שלו ב-1 בינואר 2012. הוא תיאר את האירוע הזה כפתיחת "המסע המאושר" של חייו. בתקופה זו, צוות הפארק החל בהכנות לקראת הקמת מתקן שעשועים חדש של מכוניות מרוץ. מאז, המתקן כבר נפתח, וריץ הודה כי כבר ביקר בו יותר מ-12 פעם.

בשנים שחלפו, ריץ תיעד את עצמו בחשבון הטוויטר שלו - בכל פעם לצד אטרקציה אחרת בפארק. המתקן החביב עליו הו מזחלות מטרהורן, אותו דגם מוקטן של ההר השוויצרי.

ריץ, ששירת בעבר בחיל האוויר האמריקני, סיפר לרשת ABC כי הוא נהנה בכל פעם מחדש לפקוד את הפארק, ואף מהפעילויות השונות המתקיימות בו. הוא מספר כי הוא נוהג לשוחח עם אנשי הצוות ומקפיד בכל פעם לעלות על המתקנים השונים. על אף ששבר את השיא, ריץ הבטיח כי ימשיך לבקר בפארק כל עוד יוכל לעשות זאת.