הציוץ שהועלה ונמחק: "הוא רצה רק למות"

בסדרת ציוצים שהועלו הבוקר וכבר נמחקו, כתב בן הזוג של הזמר שנפטר ג'ורג' מייקל כי "הוא ניסה להרוג את עצמו מספר פעמים"

חקירת המוות נמשכת. מייקל

בן זוגו של ג'ורג' מייקל טען היום (ראשון) שהזמר המוכשר שנפטר בשבוע שעבר ניסה להתאבד מספר פעמים. בסדרת ציוצים בחשבון הטוויטר שלו, בן הזוג – פאדי פאוואז, טען שהיה ביחסים עם הזמר עד שמצא אותו מת במיטתו. "הדבר היחיד שג'ורג' רצה זה למות", כתב. "הוא ניסה להרוג את עצמו מספר פעמים, לבסוף הוא הצליח. אהבנו זה את זה מאוד, היינו ביחד כמעט 24 שעות ביממה".

רוצים לקבל עדכונים נוספים? הצטרפו לפייסבוק רשת

מאז שכתב את הדברים חשבון המשתמש של פאוואז הוסר, מה שמעלה שאלות לגבי אמינות הדברים. בהודעה האחרונה שלו לשנת 2016 הוא צייץ תמונה של אצבע משולשת ועליה כתב "אני שונא אותך 2016, מכל הלב".

על פי הדיווחים בבריטניה, הציוצים עלו אחרי שהמשטרה הודיעה שהיא מתכוונת לחקור את פאוואז בקשר למותו של הזמר. ה"דיילי סטאר" דיווח כי "המשטרה תחקור ותשוחח עם פאוואז השבוע בביתו או בתחנת המשטרה, הם נתנו לו מספר ימים להתאבל, אבל הם מתכוונים לברר איזה תפקיד – אם בכלל, היו לסמים במותו של מייקל".

הציוץ שנמחק
הציוץ שנמחק | צילום: (טוויטר)

בתחילה דווח שמייקל מת בחג המולד בגלל כשל בלב, אבל היום המשטרה הבריטית טוענת שהחקירות על נסיבות המוות נמשכות, ונתיחה שלאחר המוות תקבע האם יש לשימוש בסמים ותרופות חלק מהמוות הפתאומי של הזמר בן ה-53. החקירה תימשך, על פי ההודעה, מספר שבועות. בבדיקות יראו שימוש בסמים, תרופות מרשם, אלכוהול וכימיכלים נוספים בגופו של מייקל.

''שונא אותך 2016''
''שונא אותך 2016'' | צילום: (טוויטר)

פאוואז הוא ספר בן 43, והוא נראה לאחרונה בערב חג המולד עם מייקל. מייקל, על פי הדיווחים, השאיר הון של 105 מיליון ליש"ט, 50 מיליון מהם הוא ייעד לאחותו מלאני, ועדיין לא ברור מי עוד יירש את הזמר. למייקל ייערכו כנראה שני טקסי הלווייה כדי לאפשר לבני המשפחה, החברים והמעריצים הרבים להיפרד ממנו. על פי ההערכות, באחד הטקסים יופיע חברו הטוב – אלטון ג'ון.