שבר שיא גינס: הנער שאהב לאכול "נאגטס"

בחור מנוואדה ארה"ב קיבל אתגר מחברות המזון המהיר "וונדיז". למרות שלא הגיע ליעד המבוקש הוא שבר את שיא הגינס הקודם שנקבע על ידי אלן דג'נרס כשצילמה תמונת סלפי באוסקר

הפך לציוץ המרוטווט ביותר בהיסטוריה וקיבל נאגטס. שבר שיא גינס וקיבל נאגטס חינם
הפך לציוץ המרוטווט ביותר בהיסטוריה וקיבל נאגטס. שבר שיא גינס וקיבל נאגטס חינם | צילום: טוויטר

רצה נאגטס חינם ושבר שיא גינס בטוויטר: קרטר וויקרסון מנוואדה, ארה"ב, ממש רצה לאכול נאגטס. הוא פנה לרשת המזון המהיר המפורסמת "וונדיז" בטוויטר ושאל כמה ציוצים מחדש הוא צריך בשביל לקבל חטיפי עוף לשנה, החברה לא השתהתה והציבה לו רף של לא פחות מ-18 מיליון ריטוויטים. קרטר לא חשש והשיב: "תראו את זה כסגור". הוא פתח קמפיין תחת ההאשטאג: "נאגטס בשביל קרטר".

רוצים לקבל עדכונים נוספים? הצטרפו לפייסבוק רשת

וויקרסון פנה בפנייה נרגשת וביקש עזרה מחברי הרשת החברתית: "עזרו לי - אדם צריך את הנאגטס שלו". הציוץ שלו התפשט כמו אש בשדה קוצים ומיליוני אנשים שיתפו את הציוץ, אמנם הוא לא הגיע ליעד אך הוא שבר את השיא הקודם שנשבר בשנת 2014, כשאלן דג'נרס פירסמה תמונת סלפי עם כוכבי הקולנוע בטקס האוסקר.

כך הכול התחיל
כך הכול התחיל | צילום: טוויטר

מנחת תכנית האירוח לא נשארה אדישה לתחרות וביקשה מכל מעריציה בתכנית לשתף מחדש גם את הציוץ שלה בכל ריטוויט של הפוסט של וויקרסון, ואף הציעה "שנה אספקה של תחתוני אלן", למי שיביא את הציוץ שלה ל-18 מיליון שיתופים. המבצע לא הצליח ושיא הגינס שלה נשבר.

שיא הגינס הקודם של אלן דג'נרס
שיא הגינס הקודם של אלן דג'נרס | צילום: טוויטר

למרות שהיעד שהציבה חברת המזון לא הושג, בחברה היו מאוד מרוצים מההישג והם העניקו לוויקרסון את הנאגטס שכל כך רצה, תעודת הוקרה ותרמו בשמו 100 אלף דולר לקרן צדקה.