לחיצת היד המפורסמת של טראמפ: כך הצליח נתניהו להתחמק

נשיא ארה"ב טראמפ נודע בלחיצות הידיים המיוחדות שלו, שמתאפיינות במשיכה של האדם שמולו - אליו, ובלחיצת יד חזקה במיוחד

זמן צפייה: 04:59

שמענו כבר די הרבה על פסגת נתניהו טראמפ בתקשורת הישראלית ודיבורים זה יפה מאד, אבל כולנו אוהבים להסתכל על שפת הגוף ולפרש אותה. הנשיא טראמפ - אם עדיין לא ידעתם - נודע בלחיצות הידיים המיוחדות שלו, שמתאפיינות במשיכה של האדם שמולו - אליו, ובלחיצת יד חזקה במיוחד.

A quick handshake before PM @netanyahu begins his remarks. pic.twitter.com/jDbJdsjeqU

בפגישתו של טראמפ עם ראש ממשלת יפן שינזו אבה זה לא עבד כל כך טוב, כשהאחרון נכנע ללחיצת יד ארוכה במיוחד ועוד עשה בסוף פרצוף שלא משתמע לשתי פנים.

 

אז איך ראש הממשלה נתניהו צלח את לחיצת היד? אפשר לראות שהוא התקרב לטראמפ מאד, מה שלא אפשר לו ללחוץ עליו או למשוך אותו אליו.

והנה, כבר בטוויטר צצה הבובה שממחישה את לחיצת היד המפורסמת -

עוד בפינה - מפלס הכינרת עלה ב-4 ס"מ במערכת הגשם הנוכחית. הוא נמצא 23 ס"מ מתחת לקו האדום, ויש לו עוד הזדמנות כי היום צפוי להמשיך לרדת גשם, שיפסק לקראת הערב, ובהרי הצפון – ירד שלג בפסגות ההרים.

מכירים את זה שאתם נוהגים והנהג לידכם בכביש שואל אתכם איך להגיע לאנשהו, במקום להשתמש בווייז? אז זה מה שקרה לנהגי המשאית האלו בקזחסטן, צפו בסרטון. בגלל שמדובר במסוק צבאי, התקרית הזאת הגיעה עד למשרד הביטחון הקזחי שהסביר כי זה היה חלק מתרגיל צבאי שנועד להכשיר את הטייסים להבין את מיקומם ללא עזרים טכנולוגיים.

ולסיום, המעריצים של להקת גאנז אנד רוזס כבר סופרים את הימים עד להגעת הלהקה לישראל בקיץ, ובינתיים הם נתקלו בתקרית לא כל כך נעימה באוסטרליה. הם התקבלו בקריאות בוז אחרי שהגיעו לעיר מלבורן אבל אמרו "שלום סידני".