צפו: זהירות - כאן מתגלשים פילים

יאנג ניו נמצאה לפני שנתיים פצועה ומוזנחת בטבע והגיעה למרכז השיקום לפילים אסייאתיים בדרום מערב סין. היא קיבלה טיפול רפואי צמוד והבריאה לגמרי - וכעת בסרטון שהפך ויראלי מתעדים מטפליה כיצד היא נהנית מקצת ספורט אקסטרים בבוץ

פיל מחליק בסין
פיל מחליק בסין | צילום: רויטרס

גם גורי פילים, ממש כמו הילדים האנושיים, מגלים את עולם הטבע לפעמים בדרכים יצירתיות. גורת פילים אחת בשם יאנג ניו תועדה בסוף השבוע כשהיא מגלה את נפלאות כוח המשיכה  - ואת טבעו החלקלק של הבוץ.

רוצים לקבל עדכונים נוספים? הצטרפו לפייסבוק רשת

אחד המטפלים במרכז להצלה ושיקום פילים אסיאתיים "קסישואנגבאנה דאי" שבדרום מערב סין תיעד את הפילה בת השנתיים, מותחת את הרגליים הקדמיות, מניחה את בטנה על הקרקע ותופסת מהירות במורד הבוצי. המטפלים מספרים כי אין זאת המגלשה היחידה של הפילה הצעירה, וכי היא מנסה את התרגיל בכל מקום שבו היא רואה ירידה בוצית.
מגלשות בוץ הן אמנם התחביב האהוב עליה - אך המטפלים מספרים כי הפילה נהנית מדברים נוספים: היא נוהגת להשפריץ מים, להתגלגל על הדשא, לשחק כדורגל ולפעמים לרדוף אחרי המטפלים. אבל יאנג ניו לא תמיד הייתה כה פעילה. גורת הפילים נמצאה לפני כשנתיים נטושה, מוזנחת ופצועה בטבע. היא קיבלה טיפול רפואי ותזונתי במרכז, עד שמצבה הבריאותי השתפר.