כהונת הנשיא אובמה - התמונות הכי טובות

מר פוטוגני: שמונה שנים של נשיאות ומיליוני תמונות - סיכום תקופת הכהונה בתמונות הכי זכורות

זמן צפייה: 02:04

שמונה שנים מכהן הנשיא אובמה בתפקידו, האיש החזק בעולם הפך ברבות השנים לאיש הכי קול בעולם. המצלמה אהבה אותו כפי שלא אהבה אף נשיא אמריקאי והוא השיב לה אהבה וטונות של כריזמה.
האיש המצולם בעולם נבחר לכהונה של 8 שנים רצופות בדיוק כאשר הרשתות החברתיות הגיעו לשיאן ואובמה ידע להצטרף לחגיגה ולנצל אותה עד תום.
לא היה נשיא כל כך מחובר לעם ולא היה נשיא שידע להתנהל בכזאת טבעיות, ושוב עם חן שלא נגמר מול הקהל האמריקאי בפרט ומול אזרחי העולם בכלל. להיכן שלא הגיע עטפו אותו באהבה, להיכן שלא הגיע ידע להתאים את עצמו בגאונות למקום ולאוכלוסייה בצורה מושלמת.
כבר בתחילת כהונתו אובמה ידע להציב רף גבוה, ברביעי ליוני שנת 2009 נשא נשיא ארה"ב נאום באוניברסיטת קהיר שבמצרים, לא קהל ביתי ואפילו קהל (על פניו) עוין,
אובמה ידע גם מהלימון הזה לסחוט לימונדה והנאום הזה סימן בהמשך את התפנית ביחסים בין ארה"ב לעולם המוסלמי, ובפן האישי היה טריגר משמעותי בזכייתו של אובמה בפרס נובל לשלום כמה חודשים לאחר מכן.
הנשיא אובמה ידע גם ימים פחות טובים, האהדה הציבורית לה זכה ירדה למקומות שלא הרבה נשיאים זכו להכיר, אך שוב הכריזמה, הנגישות והיכולת לומר את הדבר הנכון במקום הנכון "נטרלו" למענו לא מעט מטעני חבלה שפגש בדרך.
שמונה של שנים של כהונה, שמונה שנים של משפחתיות מצולמת, שמונה שנים של אהדה ושמונה שנים של האיש שהגדיר מחדש את המילה "קול". ליקטנו למענכם את התמונות הטובות ביותר בכהונה של הנשיא (לשעבר) ברק אובמה, תהנו.
פעמיים ביקר הנשיא אובמה בישראל, הוידאו הבא מקפל במספר שניות את היכולת שלו לפרק מטענים ולפגוע בול בללבות ההמונים, צפו.

[brightcove_iframe video_id='ratz_bareshet_566' autoplay='0' kid='1_y6chlfd6' duration='38']