ישראלי שיצא לטרק נעדר בנפאל

עמית רייכמן יצא לפני שלושה ימים לטיול ברכס הרים סמוך לפוקרה, איתו אבד קשר. שגרירות ישראל מנסה לפעול למציאתו. משלחת חילוץ מישראל מתארגנת לסיוע

מטייל ישראל הוכרז היום (חמישי) כנעדר בנפאל, אחרי שבמשך שלושה ימים לא יצר קשר עם מכריו. המטייל, עמית רייכמן, יצא מהאכסנייה שבה שהה לטרק מרדי הימאל שברכס האנאפורנה, ומאז אבדו עקבותיו.

רוצים לקבל עדכונים נוספים? הצטרפו לפייסבוק רשת

שגרירות ישראל בקטמנדו פתחה במאמצים לאיתור המטייל, ונמצאת בקשר עם המשטרה המקומית בכדי לאתרו. כמו כן, בשגרירות נערכים להקמת משלחת שתצא לחיפושים באזור.

בית חב"ד בקטמנדו משתתף אף הוא בפעולות האיתור, ובאזור הטרק פורסמו תמונותיו של רייכמן. מטיילים שהיו עמו דיווחו כי השאיר כמה מחפציו באכסנייה שבה שהה במחנה הבסיס המשמש כנקודת ציון בטרק, אולם לא שב לאספם. משפחתו של רייכמן גייסה אף היא את שירותיה של חברת חילוץ ואיתור, שנערכת אף היא להוצאת משלחת לאזור.

אתמול נהרג מטייל ישראלי באזור רישיקש שבצפון הודו לאחר שנפל לתוך ערוץ נחל במהלך טרק בהרים. המטייל, אריאל פריימן,  בן 56 ממושב ניר צבי שבשפלה, יצא לטרק ביחד עם אשתו, בנם וזוג חברים נוסף. הם נאלצו להמשיך ללכת עד שהגיעו לאזור עם קליטה סלולרית ומשם הצליחו להזעיק עזרה. במשרד החוץ יצרו קשר עם משפחתו של פריימן והם מסייעים להם בסידורים להשבת גופתו ארצה.

על פי המשטרה בהודו, הקבוצה של חמשת המטיילים הישראלים יצאה מהעיירה גנגוטרי ביום שני ועשתה את דרכה לעבר קרחון גומוק - אחד מהמקורות העיקריים של נהר הגנגס. משם תכננו המטיילים לטפס להר שיבלינג.