מרילנד: התאושש מניתוח לב ופצח בריקוד

כשבוע בלבד לאחר שעבר אמרי בן ה-15 ניתוח לב, הפתיע את משפחתו ואת רופאיו כשלפתע החל לרקוד במיטת בית החולים וקרא לסובבים להצטרף לחגיגה. סרטון הריקוד הופץ ברשת והפך במהרה לויראלי

אפילו הרופאים והאחיות המנוסים בבית החולים במרילנד הופתעו מהצורה המיוחדת שבה התאושש הנער בן ה-15 מניתוח לב פתוח. אמרי,שנולד עם פגם בליבו התאושש מההשתלה במהירות ואת שמחתו הביע כשפצח בריקוד במיטת חוליו וקרא לסובבים להצטרף לחגיגה.

רוצים לקבל עדכונים נוספים? הצטרפו לפייסבוק רשת

במשך 13 שנים ליבו של אמרי תיפקד כראוי, אך בשנים האחרונות חלה הדרדרות במצב והודיעו לאמרי כי הוא צריך לעבור השתלה. במשך ימים רבים הוא המתין להשתלה המיוחלת, במשך הזמן הרב שבו אושפז הוא הפסיד זמן יקר בבית הספר ועם חבריו. שלושה חודשים לאחר מכן הרופאים הודיעו למשפחה שהם מצאו לב מתאים להשתלה ולמחרת הוא הוכנס לחדר הניתוח.

ההתאוששות של אמרי היתה מיוחדת במינה - ברגע ששבו אליו כוחותיו הוא ביקש לשים מוזיקה בחדרו והחל לרקוד במיטתו. במהרה הצטרפו אליו אנשי הצוות הרפואי ובני משפחתו. הסרטון שהועלה לפייסבוק, זכה ליותר משש מליון צפיות ולחשיפה בגופי החדשות.

דודתו אמרה כי "חשיבות הסרטון היא להעלות את המודעות לתרומת איברים בכלל ובפרט בקהילה האפרו אמריקנית" . אמרי התשחרר מבית החולים באמצע מאי והרופאים מקווים שהוא יוכל לשוב בקרוב לבית הספר. "כל חייו הוא היה לוחם ותמיד הצליח לשמור על גישה חיובית", מסכמת אימו ג'אקואינה הול.