1000 מילים חדשות באנגלית: כמה מהן אתם מכירים?

במילון מרים-וובסטר יודעים שצריך להתעדכן עם הזמן, ולכן הוסיפו רשימת מילים שהפכו כעת מסלנג – לחלק מהשפה האנגלית

זמן צפייה: 04:33

האם אתם יודעים מה משמעות המילה WOO-WOO? ומה לגבי המילה Seussian? לא? לא נורא, כי שתיהן מילים חדשות מאד שנכנסו רק כעת למילון וובסטר. המשמעות של WOO-WOO היא לעג למיסטיקה או כוחות על טבעיים, ואילו Seussian מתייחס לעבודותיו של הסופר המכונה ד"ר סוס.

במילון מרים-וובסטר יודעים שצריך להתעדכן עם הזמן, ולכן הוסיפו רשימת מילים חדשות שמצטרפות השנה והופכות באופן רשמי מסלנג – לחלק מהשפה האנגלית. שם מסבירים כי המילים הללו היו בשימוש מספר רב של פעמים ולכן ייתכן כי הקורא יתקל בהן וימהר לבדוק במילון מה משמעותן. בחלק מהמקרים, המילים נבדקו במשך שנים וסוף סוף נכנסו למאגר, ובמקרים אחרים הצמיחה והשימוש במילה החדשה היה מהיר ביותר.

כך נכנסו למילון מילים הקשורות בשימוש טכנולוגי כמו binge-watch (צפיית בולמוס, בתרגום חופשי) או photobomb, המצב שבו אדם מתפרץ לתמונה של אחרים. מילים חדשות נכנסו לשימוש בתחומים שונים כמו רפואה, מזון (המאכל האיטלקי ארנצ'יני והעוגיה הצרפתית מקרון למשל) וגם הומור (כמו הביטוי "Boo-Hoo" שנועד לבטא לעג למישהו שבוכה ומתלונן ללא סיבה ממשית).

יש אלף מילים חדשות כאלה – רק היכנסו לאתר של מילון וובסטר והתעדכנו.

עוד בחדשות הרשת: 

סרטון מאד מטריד שצילמה החיילת ש' שירדה מהאוטובוס בדרך הביתה בבני ברק ונקלעה להפגנת חרדים קיצוניים, והותקפה בקללות כמו "שיקסע". החרדים הפגינו במחאה עם מעצר עריק מצה"ל והיא הייתה על מדים, מה שהפך אותה כנראה לאויבת מבחינתם.

נשיא ארה"ב טראמפ חושף בראיון כמה שעות הוא מצליח לנוח ולישון בלילה, לא הרבה בכלל. לעומתו, הנשיא לשעבר אובמה מתחרה בחברו המיליארדר ריצ'רד ברנסון בסקי מים, כשהשניים נמצאים בחופשה שלהם באיי הבתולה הבריטים, ונהנים מהחיים על האי הפרטי של ברנסון, תחת אבטחה כבדה כמובן. מי אמר שהעולם שייך לצעירים?

בניו אורלינס היכה טורנדו חזק במיוחד ומגיעים משם סרטונים שממחישים את העוצמה של הסופה. לא מדובר בטורנדו אחד שפגע בהם, אלא לפחות בשלושה - ומדובר באותם אזורים ממש שנהרסו בהוריקן קתרינה לפני 12 שנים. לפחות הפעם רק כמה עשרות נפצעו.

ולסיום - האם זו העבודה הכי טובה בעולם? בחברות השוקולד קדבורי ואוריאו מחפשים טועמי שוקולד. הדרישות: לענות תשובות כנות ואמינות, שבע שעות בשבוע, בין ימי שלישי וחמישי. מתאים לכם?