"רק ניסיתי לשרוד": קשישה בארה"ב הוחזקה כבת ערובה וניצלה בזכות המשחק הפופולרי

אישה אמריקנית שמה לב שאמה בת ה-80 לא שלחה לה את התוצאה היומית במשחק המילים המקוון "וורדל", כפי שהיא נוהגת לעשות מדי יום, וביקשה מהמשטרה לבדוק לשלומה. השוטרים עצרו בדירה שבפרברי שיקגו חשוד שכלא אותה בשירותים למשך כמעט 21 שעות

המשחק הפופולרי "וורדל"
המשחק הפופולרי "וורדל" | צילום: רויטרס

ארצות הברית: קשישה בת 80 שהוחזקה כבת ערובה במשך כמעט 21 שעות בביתה שבלינקולנווד, אשר בפרברים הצפוניים של שיקגו, אילנוי, ניצלה בזכות בתה - ששמה לב שאמה לא שלחה לה את התוצאה היומית שלה במשחק הפופולרי "וורדל", כפי שהיא נוהגת לעשות מדי יום, כך פורסם אמש (שישי) בסוכנות הידיעות "AP".

דניס הולט ובתה הבכורה, מרדית' הולט-קלדוול, סיפרו לכתבים כי האם התעוררה ביום ראשון למראה גבר עירום ומדמם המחזיק בידו מספריים. הולט אמרה כי הגבר איים על חייה, ולאחר שלקח שני סכינים מהמטבח הוא הוביל אותה לחדר שירותים במרתף, וחסם את היציאה באמצעות כיסא.

במהלך הזמן הזה הולט לא יכלה לתקשר עם העולם החיצון, ובתה, שגרה בסיאטל, חששה לחייה לאחר שלא עדכנה אותה בציון שלה במשחק המילים המקוון. הבת ביקשה ממשטרת לינקולנווד לבצע בדיקה בביתה של אמה, והשוטרים, שעצרו במקום את החשוד בן ה-32 כשהוא חמוש בסכינים בקומה העליונה, חילצו את האם מהשירותים. "ניסיתי לשרוד, זה הכל", אמרה הולט לכלי התקשורת המקומיים.

המשחק הפופולרי ''וורדל''
המשחק הפופולרי ''וורדל'' | צילום: רויטרס

המשחק "וורדל" פותח בשנה שעברה, ומטרתו ניחוש מילה בת חמש אותיות תוך שישה ניסיונות. המשחק הפך לפופולרי בסוף 2021, ובינואר 2022 דווח כי משחקים בו כשני מיליון איש מדי יום. לפני כשבועיים רכש ה"ניו יורק טיימס" את המשחק, ולדברי העיתון, לפחות בשלב הראשוני הוא יישאר ללא עלות.