ארה"ב: נתקעה ביער - ונאלצה לחיות על יוגורט ושלג במשך 6 ימים

שיינה גולט בת ה-52 נתקעה עם רכבה בשלג על גבול יער נידח בצפון קליפורניה, יחד עם חבר. השניים ניסו לגשת לכביש הראשי, אך האישה נותרה מאחור לאחר שסוליית נעלה התפרקה. החבר הזעיק כוחות חילוץ לאחר 3 ימים, כשהגיע לעיירה מקומית - אך בגלל היער העבות נדרש כמעט שבוע לאתרה. לבסוף היא חולצה וסיפרה ששרדה בזכות חבילת יוגורטים

יער מושלג בקליפורניה (אילוסטרציה)
יער מושלג בקליפורניה (אילוסטרציה) | צילום: רויטרס

שיינה גולט, אישה בת 52 שנתקעה במשך שישה ימים במכונית מקולקלת ביער נידח בצפון קליפורניה שבארצות הברית, שרדה בזכות אכילה קצובה של יוגורט ושל שלג, כך פורסם אתמול (שני) ב"גרדיאן" הבריטי.

גולט וחברה, ג'סטין לוניץ' בן ה-48, נסעו לקהילה מקומית באזור בדרכי עפר מחוץ לכביש המהיר, כשהרכב שלהם לפתע נתקע בשלג. הם העבירו את הלילה ברכב ובבוקר נגמרה סוללתם במכשיר הנייד.

לפי הרשויות המקומיות, השניים ניסו לגשת לכביש המהיר, אך גולט נפלה ונותרה מאחור כי סוליות המגפיים שלה ירדו. לוניץ' לא הצליח למצוא אותה בשלג הכבד ולכן חיפש מחסה והקים מדורה. למחרת הוא מצא דרך כורכר ונאלץ להסתתר לילה נוסף. כשלושה ימים מרגע שנתקע רכבם, לוניץ' הגיע לכביש המהיר ולקח טרמפ לעיירה סוזנוויל, שם דיווח שגולט נעדרה.

במקום נערכו חיפושים, גם דרך האוויר, במזג ​​האוויר שהתבהר - וגולט סיפרה מאוחר יותר כי ראתה את המסוק מעליה ימים לפני שחולצה, אבל הוא החמיץ אותה בגלל היער העבות, כך על פי הרשויות. לבסוף, בתום 6 ימים, האישה נמצאה ברכבה על ידי שוטר כשהיא במצב נפשי רגיש, אבל נמצאת במצב פיזי בסדר. היא סיפרה כי שרדה בזכות אכילה מדודה של חבילת 6 יוגורטים ואכילת שלג.