ארה"ב: אישה נתקעה עם ראשה בתוך אסלה בשירותים כימיים - זאת הסיבה לכך

אישה כבת 40 שטיילה בפארק הרי ווקר בוושינגטון הפילה בטעות את מכשירה הנייד לתוך השירותים - וניסתה להוציאו. לאחר שהשתמשה ברצועת כלב כדי לדוג אותו, היא החליקה פנימה עם ראשה - ונתקעה שם למשך 20 דקות. לבסוף מצאה את הטלפון והתקשרה לצוותי ההצלה, שחילצו אותה

שירותי ההצלה במקום שבו נפלה אישה לתוך אסלת שירותים כימיים
שירותי ההצלה במקום שבו נפלה אישה לתוך אסלת שירותים כימיים | צילום: מתוך CNN

שני צוותי מכבי אש חילצו אישה כבת 40 בוושינגטון, לאחר שזו נפלה עם ראשה לתוך שירותים כימיים - כך פורסם אתמול (ראשון) ב-CNN. האישה חולצה לאחר שנפלה לתוך האסלה, בזמן שניסתה להוציא את הטלפון הסלולרי שלה בפארק בהרי ווקר, בחצי האי האולימפי שבארצות הברית.

לאחר שהפילה את הטלפון הנייד שלה בטעות לתוך השירותים, האישה פירקה את המושב ואת בית האסלה בניסיון להגיע אליו, כפי שנמסר מחשבון הפייסבוק של מכבי האש המקומיים. היא השתמשה ברצועה של כלב כדי לנסות "לדוג אותו החוצה", ולאחר מכן השתמשה בה בעצמה, בזמן שניסתה לתפוס את הטלפון.

ניסיונה כשל והיא החליקה לתוך השירותים, כשלמרבה המזל, לאחר 20 דקות היא הצליחה למצוא את הטלפון שלה כדי להתקשר למוקד 911. צוותי מכבי האש וההצלה שהוזעקו למקום משכו אותה החוצה, כשלטענתם, האישה לא נפגעה וקיבלה שטיפה וחליפה חדשה שאותה תוכל ללבוש. האישה סירבה לקבל טיפול רפואי נוסף, והמשיכה אל דרכה. "התמזל מזלה והיא לא ספגה גזים רעילים או פציעה", נמסר ממחלקת כיבוי האש.