צרפת: להקת כלבי ציד הרגה אישה בהיריון שטיילה עם הכלב שלה

גופתה של אליסה פילארסקי בת ה-29 נמצאה ביער מצפון לפריז כשהיא מכוסה בנשיכות, אחרי שיצאה לטיול שגרתי ביער עם חיית המחמד שלה. בצרפת ישנם כ-30,000 כלבי ציד, המאומנים לצוד בעלי חיים

Puql R

צרפת: אישה שהייתה בחודש השישי להריונה נהרגה על ידי להקת כלבי ציד בעת שנתקלה בהם ביער בזמן שטיילה עם הכלב שלה. לפי דיווחים בצרפת, הכלבים היו במקום כדי לצוד איילים.

בשבת בצהריים, אליסה פילארסקי בת 29, יצאה עם כלב המשפחה לטיול שגרתי ביער סנט פייר אייגל, הנמצא 80 קילומטרים צפונית לעיר פריז. בשלב מסוים הרגישה מאוימת מכמה כלבי ציד ששהו במקום, התקשרה לבעלה ושיתפה אותו בתחושותיה. הוא בתגובה יצא ממקום עבודתו ומיהר ליער.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >> 

גורם ביטחוני: משנים את המשוואה מול איראן – נגיב גם לירי זניח

צה"ל תקף עשרות מטרות בסוריה; רה"מ: "מי שיפגע בנו – נפגע בו"

נתניהו וגנץ נפגשו במשך שעה וחצי – אך לא הגיעו לפריצת דרך

אליסה פילארסקי
אליסה פילארסקי | צילום: פייסבוק

כשהגיע, שמע את כלב המשפחה מיילל. הוא עקב אחרי הקולות ומצא את הכלב פצוע, שוכב לצד הגופה של אליסה. הוא רץ בחזרה לביתם וסיפר לאחת השכנות כי כלבים הרגו את אשתו, והיא הזעיקה את גורמי הרפואה.

הנתיחה שלאחר המוות קבעה כי במשך חצי שעה דיממה פילארסקי למוות, זאת אחרי שהכלבים נשכו אותה בעיקר בגפיים ובראש וגרמו לה לדימום מסיבי שבסופו מתה מפצעיה. כמו כן, מהנתיחה עלה כי הכלבים המשיכו לנשוך אותה גם לאחר שכבר הלכה לעולמה. הכלבים, ככל הנראה, השתייכו לצוות ציד שפועל באזור.

יער סנט פייר אייגל שבצרפת
יער סנט פייר אייגל שבצרפת | צילום: גוגל מפות

השחקנית בריז'יט בארדו, נשיאת עמותה למען בעלי חיים בצרפת, אמרה כי היא מזועזעת מהמקרה והפצירה באליזבת בורן, שרת איכות הסביבה, להשהות באופן מיידי את כל הרשאות הציד במדינה.

התאחדות הציד הצרפתית מסרה כי "אין שום סימן לכך שכלבי ציד היו מעורבים במקרה". בצרפת יש יותר מ-30,000 כלבי ציד. "הכלבים הללו מאומנים לצוד חיות מסוימות, ומצייתות לבני אדם בכל מצב", נמסר.