טרגדיה אחרי החתונה: לפחות 10 הרוגים בתאונת אוטובוס באוסטרליה

כ-25 בני אדם נוספים נפצעו בתאונה, שהתרחשה בשעות הלילה כשאורחי החתונה שהתקיימה בעמק האנטר שבאזור סידני חזרו למקום הלינה שלהם. המשטרה מחפשת אחר ניצולים נוספים אשר ייתכן שעדיין לכודים מתחת לאוטובוס - ומתכוונת להעמיד את הנהג לדין. "היה אירוע מהאגדות עד ששמענו על התאונה, כולנו נכנסו לפאניקה"

תאונת האוטובוס באוסטרליה
תאונת האוטובוס באוסטרליה | צילום: רויטרס

לפחות עשרה הרוגים ויותר מ-25 פצועים בתאונת אוטובוס קטלנית שהתרחשה הלילה (שני) בעמק האנטר שבאזור סידני שבאוסטרליה. התאונה התרחשה בשעה 23:30, כשאוטובוס שהסיע אורחים שחזרו מחתונה אל עבר המלון בו התארחו - והתהפך תוך סיבוב בכיכר בכביש המהיר. נהג האוטובוס, בן 58, נעצר.

המשטרה המקומית מסרה לרשת ה-BBC כי מספר ההרוגים והפצועים עלול עוד להעלות, מפני שיכול להיות שיש אנשים שעדיין לכודים מתחת לאוטובוס, שנשאר מוטה על צידו. כמו כן, נמסר כי המשטרה מתכננת להביא מנוף שירים את האוטובוס.

בנוסף, המשטרה מסרה כי יש "מספיק מידע" להעמיד את הנהג לדין, שפונה גם הוא לבית חולים וטופל עם פציעות קלות. ראש ממשלת אוסטרליה, אנתוני אלבניז, אמר על המקרה כי  "זה כל כך אכזרי, עצוב ולא הוגן שיום משמח במקום יפהפה כזה יסתיים באובדן חיים כה נורא". ראש הממשלה הוסיף כי חלק מהנוסעים הפצועים פונו לבית החולים ג'ון האנטר שבאזור, אך רבים מהם הוטסו לסידני.

עמק האנטר באוסטרליה הוא יעד תיירותי פופולרי לחובבי יין, בשל הכרמים הרבים הנמצאים בו. אורח בחתונה אמר כי "היה אירוע מהאגדות - עד ששמענו על התאונה. כולנו נכנסו לפאניקה". מהמשטרה נמסר כי הם עדיין פועלים לזהות את כל קורבנות התאונה, וליצור קשר עם קרוביהם.