המיליארדר אילון מאסק הודיע כי הוא מקפיא את העסקה לרכישת טוויטר

איש העסקים מסר כי הוא השהה זמנית את העסקה לרכישת הרשת החברתית ב-44 מיליארד דולר, לצורך בדיקת כמות חשבונות הפייק והספאם ברחבי הטוויטר. עקב כך, מניית טוויטר צנחה ב-25% בטרום המסחר. כידוע, מאסק דרש בעבר לנקות את טוויטר מחשבונות הספאם

אילון מאסק
אילון מאסק | צילום: רויטרס

איש העסקים והמיליארדר אילון מאסק הודיע היום (שישי) כי הוא משהה זמנית את העסקה לרכישת הרשת החברתית טוויטר ב-44 מיליארד דולר, לצורך בדיקת כמות חשבונות הפייק והספאם ברחבי הטוויטר. עקב כך, מניית טוויטר צנחה ב-25% בטרום המסחר. כזכור, מאסק הביע בעבר את רצונו לנקות את כל הספאם מהטוויטר.

"הערכות שלנו לגבי כמות חשבונות הספאם והפייק אינן מדויקות", נמסר מטעם טוויטר. "מספרם האמיתי של חשובונת הספאם יכול להיות גבוה בהרבה ממה שאנחנו חושבים. אנחנו ממשיכים לשפר את היכולת שלנו להעריך במדויק את חשבונות הספאם".

כזכור, בריאיון שהעניק אתמול מאסק לעיתון פיננשל טיימס, נשאל המיליארדר אם היה מחזיר את חשבונו של טראמפ לפעילות: "הייתי הופך את ההחלטה לחסום את טראמפ", אמר מאסק. "אני עוד לא מחזיק בטוויטר באופן סופי, אבל דעתי היא וגם ג'ק דורסי (מנכ"ל טוויטר) שותף לה שאסור שיהיו חסימות קבועות בטוויטר של חשבונות".