זעזוע בהודו: הכו את חברם, ילד מוסלמי בן 7 - בהוראת המורה

בתיעוד שנפוץ ברשת נראית מורה בבית ספר פרטי כשהיא מצווה על תלמידיה להכות את חברם לכיתה, ילד מוסלמי בן 7. הסיבה: הוא טעה בלוח הכפל. בסרטון היא נשמעת אומרת לאדם אחר: "כל התלמידים המוסלמים צריכים ללכת". היא גערה באחד הילדים: "למה לא היכית אותו חזק יותר?"

זמן צפייה: 00:40

הרשויות במדינת המחוז אוטר פרדש בהודו פתחו בבדיקה נגד טריפטה טיאגי, מורה בבית ספר פרטי, לאחר שתיעוד שנפוץ ברשת מראה כיצד היא מצווה על תלמידיה להכות את חברם לכיתה, מוחמד אלטמש, ילד מוסלמי בן 7. הסיבה, לטענתה: הוא טעה בלוח הכפל. בסרטון נשמעת המורה אומרת לאדם שלא נראה בתיעוד: "אמרתי שכל התלמידים המוסלמים צריכים ללכת".

 

בשלב מסוים בסרטון ניתן לשמוע את המורה כשהיא גוערת באחת התלמידים: "למה לא היכית אותו חזק יותר?". לתלמיד אחר היא הורתה: "תכה אותו במותניים, הפנים שלו אדומות". כל זאת - כשמוחמד אלטמש עומד ובוכה לנוכח ההשפלה והאלימות. אביו אמר כי לא ישלח עוד את בנו לבית הספר, אך גם לא יגיש תלונה נגד המורה: "בית הספר ישלם לי במסגרת פשרה שהושגה בינינו. המורה הזו יוצרת שנאה בין התלמידים".

בעקבות התיעוד, האשים ראש האופוזיציה בהודו, רהול גנדי, את מפלגת BJP ("מפלגת העם ההודית"), שבראשה עומד ראש ממשלת הודו, נרנרדרה מודי. הוא אמר כי היא "זורעת את רעל האפליה במוחם של ילדים חפים מפשע והופכת מקום קדוש כמו בית ספר לשוק של שנאה. אין דבר גרוע יותר שמורה יכולה לעשות".