החגיגות בארגנטינה: אוהדים קפצו מגשר לאוטובוס - השחקנים פונו במסוק

מיליוני אנשים מילאו את הכיכר המרכזית בבואנוס איירס וחיכו למצעד הניצחון של הנבחרת שזכתה בגביע העולם, אך כשהגיע האוטובוס עם השחקנים שני אוהדים קפצו אליו מגשר סמוך. אחד מהם נחת לצד השחקנים - השני לא הספיק ונפל לכביש. בעקבות האירוע הודיעו על עצירת המצעד, והשחקנים פונו מהמקום במסוקים • צפו בתיעוד

זמן צפייה: 00:26

בואנוס איירס בירת ארגנטינה רעדה היום (שלישי) מכמות אדירה של אזרחים שהגיעו לחגוג את זכיית הנבחרת הלאומית בגביע העולם בכדורגל, אולם החגיגות נעצרו בבת אחת לאחר אירוע מצער. שני אוהדים ניסו לקפוץ אל האוטובוס הדו-קומתי, עם שחקני הנבחרת עליו. אחד מהם הצליח - אך השני נפל אל הכביש.

בסרטון שתיעד את המקרה נראה האוטובוס של הנבחרת עושה את דרכו מתחת גשר מכוניות. שני אוהדים צעירים שהיו על הגשר עברו לצידו השני והתכוננו לקפוץ, בעוד שהשחקנים שראו את כוונתם לקפוץ סימנו להם בידיהם שלא לעשות זאת, אך הם קפצו בכל זאת. אחד הנערים נחת על הקומה השנייה והפתוחה של האוטובוס, לצד הכוכבים אותם הוא מעריץ, אך השני קפץ מאוחר מדי, נחת לרגע על קצה האוטובוס ומיד נפל אל הכביש.

חגיגות הניצחון בבואנוס איירס ארגנטינה
חגיגות הניצחון בבואנוס איירס ארגנטינה | צילום: רויטרס

בתיעוד נוסף שעלה לאחר מכן לרשתות החברתיות נראה אותו אוהד מפונה על אלונקה בידי כוחות רפואה, כשהוא חבוש ומחייך וממשיך לשיר יחד עם האוהדים שעוד נמצאים במקום.

לאחר המקרה הוחלט לחדול את מצעד הניצחון, ולהחזיר את השחקנים למתחם שלהם. אולם לאור הצפיפות הגדולה האוטובוס התקשה לפלס את דרכו בין האוהדים ולשנות מסלול. לכן החליטו להזניק חמישה מסוקים אל המקום, שחקני האלבטיסטה עלו אל המסוקים ובזאת הסתיימו החגיגות.

שחקני נבחרת ארגנטינה חוגגים במצעד הניצחון
שחקני נבחרת ארגנטינה חוגגים במצעד הניצחון | צילום: רויטרס

חגיגות הניצחון בבואנוס איירס ארגנטינה
חגיגות הניצחון בבואנוס איירס ארגנטינה | צילום: רויטרס

כארבעה מיליון אנשים הגיעו לכיכר הרפובליקה, הידועה בשל האובליסק הגדול שבמרכזה, ולאורך היום הציפו את הרחובות מסביב עם דגלים ושלטים, חולצות הנבחרת ותמונות של ליונל מסי. הבוקר נחתה הנבחרת בארגנטינה, ונודע כי האוטובוס ובו השחקנים יעשה את מסלול הניצחון שלו דרך רחובות מרכזיים בבואנוס איירס, עד כיכר הרפובליקה. עוד נודע כי לא תהיה במה מרכזית, ולא ביקור בבית הנשיא.