ארה״ב: 2 נערות נורו לאחר שפתחו בטעות דלת של רכב לא נכון

שתי מעודדות בתיכון נורו ונפצעו בחניון בטקסס, לאחר שאחת מהן פתחה בטעות דלת של מכונית שאינה שלה. זוהי התקרית השלישית בארצות הברית השבוע בה צעירים נורו על ידי אזרחים נושאי נשק

המעודדות שנורו, הת'ר רות ופייטון וושינגטון

 מקרה נוסף של אלימות נשק בארצות הברית: שתי נערות בנות 18, הת'ר רות' ופייטון וושינגטון, נורו ביום שלישי האחרון בחניון של סופרמרקט באוסטין טקסס, לאחר שפתחו בטעות דלת של מכונית שלא הייתה שלהן. זוהי התקרית השלישית בארצות הברית השבוע, בה צעירים נורו על ידי מחזיקי נשק.

הנערות, ששתיהן מעודדות בתיכון, הגיעו לחניון יחד עם שתי חברות נוספות, לאחר שסיימו אימון. הן ישבו יחד במכונית של אחת מהן ולאחר זמן מה, אחת מהן רצתה לחזור למכוניתה, אך התבלבלה ופתחה בטעות את דלת המכונית של פדרו טלו רודריגז, בן ה-25. היא התנצלה בפניו, אך הוא יצא מהרכב, החל לירות לכל עבר ופגע בהת'ר ובפייטון. שתי החברות הנותרות נמלטו והתקשרו למשטרה.

היורה, פדרו טלו רודריגז
היורה, פדרו טלו רודריגז

השוטרים שהגיעו לזירת האירוע מצאו את שתי הנערות שנורו במכונית עם פציעות ירי. אחת מהן נפצעה קשה והובהלה לבית החולים במסוק, בעוד השניה טופלה במקום. היורה נמלט מהמקום מיד לאחר הירי, אך נעצר בהמשך. שתי הנערות עדיין מחלימות בבית החולים, כשאחת מהן עדיין במצב קשה. חברותיה לקבוצת המעודדות ביקשו ברשתות החברתיות להתפלל עבורה:

הירי מצטרף לשורה של מקרים בהם נורו ונפצעו נערים אמריקאים השבוע. ביום שלישי האחרון, אנדרו לסטר, בן 84, ירה בראלף יארל, נער אפרו-אמריקני בן 16, לאחר שהאחרון צלצל בטעות בפעמון ביתו. כמו כן, ביום שני נרצחה קיילין גיליס, צעירה בת 20 מניו יורק שנסעה לבקר את חברתה, ובטעות נכנסה לחניה של בית אחר. ארצות הברית היא המדינה היחידה בעולם בה מחזיקים אזרחים בכלי נשק בכמות גדולה יותר מאשר האוכלוסיה עצמה - כ-120 רובים לכל 100 אמריקאים.