בריטניה: מאסר עולם לצעיר שהודה ברצח במהלך משחק "אמת או חובה"

טיארנן דרנטון בן ה-21 הצית את ביתה של סבתו החורגת בת ה-94. שנה לאחר מכן הוא סיפר לשני חבריו במהלך משחק שיש לו "סוד שאף אחד לא יודע" - וחשף את מעשיו. השופטת: "רצח אכזרי במיוחד"

Puztnm
טיארנן דרנטון | צילום: תמונת מעצר

גמאסר עולם נגזר היום (שישי) על טיארנן דרנטון בן ה-21 לאחר שהודה ברצח סבתו החורגת במהלך משחק "אמת או חובה". המקרה הגיע לרשויות לאחר שיועץ דיווח על דרנטון שסיפר לו על המקרה. תחילה חשבו החוקרים שמארי גרגורי בת ה-94 נהרגה בשרפה שהתחילה מסיגריה.

גרגורי בת ה-94 היא סבתו החורגת של דרנטון והיא נהרגה לאחר שנמצאה מתחת לשולחן בשריפה בבקתה שלה ב-2018. היא מתה ארבעה ימים לאחר מכן בית החולים וחוקרי השריפות חשבו אז שמדובר היה בשריפה לא מכוונת שנגרמה מסיגריה.

Vvpovx
מארי גרגורי

שנה לאחר המקרה, במאי 2019 המשטרה פתחה מחדש את החקירה לאחר שדרנטון התוודה ליועץ ששרף וילון בביתה וכי אחרים ידעו על המעשה. מספר שבועות לאחר הרצח, סיפר הצעיר לחבריו על המקרה במהלך משחק "אמת או חובה".

"יש לי סוד שאף אחד לא יודע - הרגתי בן אדם", אמר לשניים מחבריו.הוא סיפר כי הצית את השריפה כי לא רצה שגרגורי תמשיך לסבול מהדמנציה שלה. ליועץ סיפר על חבר "שיוכל לשלוח אותי לכלא בגלל מה שהוא יודע" ולאחר שבוע התוודה בפניו ובפני אביו החורג.

בדיו בעניינו קבעה השופטת: "חשבת על הרצח במשך זמן רב. העדת שהיית מרותק מסיפורים על רוצחים סדרתיים ושהיו לך מחשבות אפלות. קשה לדמיין את הזוועות שעברה גברת גרגורי כשביתה התמלא עשן. השכנים שמעו אותה צורחת, היא ניסתה לצאת אך הייתה לכודה. מכבי האש מצוא אותה ליד הדלתות שחסמת. אופן הרצח היה אכזרי במיוחד".