4 שנים אחרי שבחרו בו: מה חושבים כיום מצביעי טראמפ?

כורי הפחם, שהחליטו להצביע לראשונה לרפובליקני בבחירות 2016, מבטיחים שיעשו זאת שוב. מנגד, החוואי הוותיק מאוכזב מהנשיא. ולמה תומכי סנדרס נשבעים שלא יצביעו לביידן? • "טראמפלנד 2020"

זמן צפייה: 17:24

מדיניות מעוררת מחלוקת כלפי מהגרים, פרישה מהסכם הגרעין, התנגחות ברוסיה, חיסול מנהיג דעאש, התעלמות מסכנות הקורונה ולא מעט שערוריות שנקשרו בשמו - כמעט ארבע שנים חלפו מאז נבחר דונלד טראמפ לכהן כנשיא ארצות הברית, וכעת - עם פנים לבחירות 2020, הוא ינסה לשחזר את ההצלחה.

בזמנו, מעטים האמינו שאיש העסקים וכוכב הריאליטי יוכל לשבת במקום שבו ישבו ג'ורג' וושינגטון ואברהם לינקולן. הסקרים חזו לו הפסד ובכל זאת, בסדרת הכתבות "טראמפ-לנד" ששודרה חמישה חודשים לפני הבחירות, הצגנו מדוע, ככל הנראה, טראמפ יהיה המנהיג הבא של המעצמה.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

חשד לניסיון פיגוע בירושלים: פלסטיני ניסה לדקור שוטר – ונורה

3 שנים ו-9 חודשי מאסר נגזרו על מפיץ התמונות של שרון פרי

רצח דביר שורק: בג"ץ ביטל את צו הריסת ביתו של אחד המחבלים

משפחת קוויגלי, ארה''ב
משפחת קוויגלי, ארה''ב | צילום: חדשות 13

רגע לפני תום הקדנציה שלו, חזרנו אל האנשים שהסבירו אז למה יתנו את הקול שלהם למועמד הרפובליקני - ומה הם חושבים כיום על תפקודו. היו כאלה שהצהירו כי בכוונתם להצביע לו שוב, כמו בני משפחת קוויגלי שסיפרו כיצד המשכורת שלהם השתפרה פלאים מאז שטראמפ נכנס לתפקיד, ומנגד יש את בני משפחת טלסז שהצביעו לו והיום הם מתחרטים - והכל בגלל מלחמת הסחר עם סין.

האם טראמפ יתברר בתור תופעה רגעית של ארבע שנים כמו שרוצים הדמוקרטים או שהוא ישנה את הרפובליקה לנצח? איך תשפיע מגפת הקורונה על הקולות של האמריקנים? ולמה הפעילים של ברני סנדרס מעדיפים את טראמפ ולא את ג'ו ביידן?

Trunpworship
טראמפ בתדרוך לכתבים בבית הלבן