"יעשו הכול כדי להשפיל": צילום של טראמפ הסעיר אותו - ואת הרשת

ויליאם מון, צלם המעלה תמונות מתוך הבית הלבן, פרסם תמונה של הנשיא האמריקני כששיערו מורם בשל הרוחות, ופניו חשפו קווי שיזוף או איפור - כך שעורו של הנשיא נראה כתום. טראמפ: "פייק ניוז"

זמן צפייה: 01:56

צילום של נשיא ארצות הברית, דונלד טראמפ שבו פניו נראות מאופרות או שזופות באמצעות התזה - וצבען כתום, התפרסם אמש (שבת) ומסעיר את הרשת.

בצילום נראה טראמפ עומד על מדשאת הבית הלבן כשיערו של טראמפ מורם מעט, ככל הנראה בשל רוחות, ופניו שנחשפו מציגות צבע, כאמור, השונה מהותית מצבע העור שבמסגרת פניו.

לכתבות נוספות בחדשות 13:

כאחד האדם: מנהיגי העולם תועדו צוחקים על טראמפ בוועידת נאט"ו

נאום מצב האומה: טראמפ סירב ללחוץ יד לפלוסי – שקרעה את נאומו

הבית הלבן מאותת: לא נשתתף בשימוע של טראמפ במסגרת הליך ההדחה

הצילום פורסם על ידי חשבון טוויטר המתעד את הבית הלבן, והפך כאמור לוויראלי מאוד. רבים אף תהו האם התמונה עברה עיבוד או שינוי כלשהו, על מנת להגחיך את הנשיא האמריקני. טראמפ עצמו התייחס לצילום הלא מחמיא וכתב בטוויטר שלו שהתמונה עברה טיפול בפוטושופ. "עוד פייק ניוז. התמונה עובדה בפוטושופ, אך הרוח הייתה חזקה, והשיער נראה טוב? יעשו הכול כדי להשפיל", כתב הנשיא.


הצלם שתפס את הרגע, וויליאם מון, שעל פי הציוצים והמידע אודותיו ברשתות החברתיות תומך בנשיא, אמר לאתר החדשות "באזפיד" שהתמונה לא עברה עיבוד דיגיטלי, והוא השתמש "באפליקציית התמונות שבתוך האייפון שברשותו, על מנת לתקן את הצבע של הצילום", אמר. עוד כינה מון בשיחה את טראמפ "הבמאי האמיתי של הצילום". זאת, מכיוון שהוא "יודע להשתמש או להשתלב בסביבתו, כמו בשקיעה, הרוחות וההמדשאה", אמר.

השם שבו בחר הצלם לכנות את הצילום הלא מחמיא הוא: "הגנרל שחזר לממלכתו לאחר ניצחון במלחמה, הולך בשקיעה וברוחות". על אף שם החשבון שלו, מון אינו קשור באופן רשמי לבית הלבן ואינו מחזיק בתפקיד רשמי מטעם ארגון תקשורת כלשהו.

למרות ההכחשה של הנשיא, רבים ברשת התלוצצו על חשבון הנשיא, והגיבו על המראה הלא שגרתי שלו.