17 פעמים בשעה: טראמפ במתקפת ציוצים בטוויטר - מבית החולים

בסדרת הודעות שפרסם ברשת החברתית נשיא ארה"ב קרא לאמריקנים לצאת ולהצביע עבור הערכים שהוא מקדם לטענתו, בעודו מאושפז בוושינגטון, בעקבות הידבקותו בנגיף הקורונה

זמן צפייה: 05:48

נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ צייץ היום (שני) 17 פעמים בשעה אחת - כמות חריגה של הודעות ברשת החברתית מבדרך כלל. הנשיא צייץ מבית החולים שבו הוא מאושפז, לאחר שנדבק בקורונה, וקרא לאזרחים האמריקנים להצביע עבור הערכים שהוא לטענתו מקדם.

בתוך כך, מוקדם יותר הבוקר פורסם בעיתון "הוול סטריט ג'ורנל" כי הנשיא האמריקני ידע שנדבק בקורונה, אך הסתיר את המידע ואף בחר להשתתף בריאיון טלוויזיוני. על פי הדיווח, טראמפ ערך שתי בדיקות לנגיף, כאשר כבר בראשונה הוא אובחן חיובי, אך כאמור - לא חשף את המידע עד לתוצאות הבדיקה השנייה.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

גרסת גילה גמליאל: עשויה לטעון כי יש לה ולבעלה דירה בטבריה

תקדים בישראל: חולה קורונה שהשתתף במסיבה הואשם בהפצת מחלה

תחת הגבלות הסגר: ברכת הכהנים המסורתית התקיימה בכותל המערבי

דונלד טראמפ
דונלד טראמפ | צילום: רויטרס

כמו כן, הלילה טראמפ יצא במכוניתו מבית החולים בוושינגטון שבו הוא מאושפז, כדי לנופף לשלום לתומכיו. הצוות הרפואי זעם על החלטה, ואחד הרופאים אף צייץ בטוויטר כי הנשיא סיכן את כל המעורבים בנסיעה בשביל "מופע פוליטי".

אמש מסר הצוות הרפואי שמטפל בנשיא כי מצבו הבריאותי ממשיך להתשפר - ואם המגמה תימשך הם "מקווים לשחררו כבר היום". הרופאים הסבירו כי לטראמפ היו שתי אפיזודות של ירידת חמצן בדם, וכי בין חמישי לשישי הוא סבל מסימפטומים קלים. אחר כך, בבוקר שישי, הייתה לו נפילת חמצן וחום גבוה, והרופאים המליצו על תוספת חמצן. מאז, לדבריהם, לטראמפ אין חום והסימנים החיוניים שלו טובים. הוא לא סובל מקשיי נשימה והולך ללא מגבלה. כמו כן, הכליות, הלב והכבד מתפקדים באופן תקין.