טראמפ: "יהודי ארה"ב לא מעריכים, בישראל הייתי יכול להיות רה"מ"

נשיא ארה"ב לשעבר פרסם פוסט ברשת החברתית שלו "Truth", וכתב כי "אף נשיא לא עשה עבור ישראל מה שאני עשיתי", אך הוסיף כי "האוונגליסטים הנהדרים מעריכים את זה הרבה יותר מאשר היהודים. אלה שגרים בישראל הם סיפור אחר, שיעור התמיכה הגבוה ביותר בעולם"

נשיא ארה"ב לשעבר, דונלד טראמפ
נשיא ארה"ב לשעבר, דונלד טראמפ | צילום: רויטרס

נשיא ארצות הברית לשעבר דונלד טראמפ ביקר היום (ראשון) את היהודים האמריקנים, וטען כי הם לא מעריכים אותו מספיק וכי הם צריכים להתאפס ולהעריך את "מה שיש להם בישראל". טראמפ הוסיף כי בישראל, לעומת זאת, יש לו את שיעור התמיכה הגבוה בעולם, וכי בקלות הוא היה יכול להיבחר לראש ממשלת ישראל.

"אף נשיא לא עשה עבור ישראל מה שאני עשיתי", כתב טראמפ בפוסט שפרסם ברשת החברתית שלו "Truth", "באופן מפתיע, האוונגליסטים הנהדרים מעריכים את זה הרבה יותר מאשר היהודים, בייחוד אלה שגרים בארצות הברית".

הנשיא לשעבר, דונאלד טראמפ
נשיא ארה''ב לשעבר דונלד טראמפ | צילום: רויטרס

"אלה שגרים בישראל, לעומת זאת, הם סיפור אחר", הוסיף טראמפ, "שיעור התמיכה הגבוה ביותר בעולם, יכולתי בכלות להיות ראש ממשלה! יהודי ארצות הברית צריכים להתאפס על עצמם ולהעריך את מה שיש להם בישראל - לפני שזה יהיה מאוחר מדי".

68 אחוזים מיהודי ארצות הברית הצביעו בבחירות 2020 למועמד הדמוקרטי ג'ו ביידן, בעוד ש-30 אחוזים בלבד הצביע לטראמפ, זאת לעומת 51 אחוזים שהצביעו לביידן בקרב כלל המצביעים בארצות הברית.