רשמית: קיילי היילי בת ה-30 היא הסבתא הצעירה ביותר בבריטניה

לאחר שבתה בת ה-14 גילתה שהיא בהיריון רק בשבוע ה-36 ולא יכלה לבצע הפלה - קיילי, אם ל-5 ילדים שגרה בפרבר במערב לונדון, השלימה עם המצב למרות הקושי. "זה לא מרגיש נכון להיות סבתא בגיל הזה"

הסבתא הצעירה ביותר בבריטניה עם בתה בת ה-14 | צילום: פייסבוק

הסבתא הצעירה ביותר בבריטניה: סקיי סולטר בת ה-14, שכלל לא ידעה שהיא הרה עד לשבוע ה-36 להריונה, הביאה לעולם באוגוסט 2018 תינוק קטן בשם ביילי, שהיום כבר בן שלוש שנים. כשאמה, קיילי היילי בת ה-30, גילתה שבתה מצפה לתינוק - היא הציעה אהבה ותמיכה לבתה, כשלטענתה "מה שנעשה כבר נעשה, אין טעם לצעוק או להטיף על יחסי מין מוגנים".

האם בת ה-14 בבריטניה עם בנה

הסבתא הצעירה הודתה כי היא מעולם לא ציפתה שתהפוך לסבתא בגיל כל-כך צעיר, ובראיון לעיתון מקומי היא אמרה: "אף פעם לא חשבתי שאגלה שאני עומדת להיות סבתא בשנות ה-20 לחיי. בתור אמא צריך להתמודד עם הדברים האלה, אבל אני מתנהגת כמו בחורה בשנות ה-20 המוקדמות לחייה, כך שלא מרגיש נכון להיות סבתא כעת. כולם חושבים שזה הילד שלי, חברים שלי חושבים שזה קורע מצחוק שיש לי נכד".

האם בת ה-17 בבריטניה עם ילדה בן ה-3

סקיי התגוררה עם אימה החורגת ואביה בקרנפורד שבמערב לונדון, כשגילתה בבדיקה שעשתה במקרה שהיא מצפה לתינוק. היא הועברה מייד לבית חולים על מנת לבצע בדיקת אולטרסאונד, ורופאים חשפו שהיא נמצאת בשבוע ה-36 וארבעה ימים להריונה, כך שהפלה לא הייתה אפשרית.

האם בת ה-17 בבריטניה עם ילדה בן ה-3 | צילום: פייסבוק

סקיי, היום בת 17, נזכרה בדברים: "הייתי בהלם. הייתה לי תחושה נסתרת שאולי אני בהיריון, ולכן ביצעתי את הבדיקה. האבא הוא בחור מקומי בגילי, ולא יכולתי להאמין שזה באמת קורה. האמת שלא הייתי עושה הפלה בכל אופן, כי לאחר שראיתי את הלב של הבן שלי פועם על המסך – הלב שלי התמלא באהבה". במקביל, הסבתא הצעירה הבינה שגם אמה לא הייתה מוכנה להפוך לסבתא רבתא בגיל 48 בלבד, ולטענתה הסטטוס הזה הפך אותה לסבתא רבתא הצעירה ביותר בבריטניה גם כן.