השמים הם הגבול: טיפס על הבניין השני בגובהו בלונדון - ונשלח למעצר

אדם לוקווד בן ה-21 ממנצ'סטר ידוע לשמצה בשל עיסוקו בענף הטיפוס החופשי, ויש לו רזומה מבהיל של עלייה על תחנות כוח, בניינים ענקיים ואיצטדיונים ברחבי העולם. הבוקר הוא נתפס כשהוא מצלם סלפי ללא חולצה על קצה בניין "The Shard" שבלונדון - למרות שנאסר עליו לעשות זאת באופן רשמי • צפו

הסלפי של המטפס החופשי על הבניין בלונדון
הסלפי של המטפס החופשי על הבניין בלונדון | צילום: Adam Lockwood | מתוך פייסבוק

אדם לוקווד ממנצ'סטר, צעיר בן 21 העוסק בענף אקסטרים של טיפוס חופשי, נצפה כשהוא מדלג על בניין "The Shard" שבלונדון ומפרסם סלפי שלו מעל לגורד השחקים, זאת למרות שנאסר עליו לעשות כן - לאחר שהשתלשל עירום ממנוף. כך פורסם היום (ראשון) ב"דיילי מייל" הבריטי.

המטפס נראה כשהוא מדלג על הבניין השני בגובהו בלונדון בשעה 5 בבוקר, ומאוחר יותר הוא פרסם בחשבון הפייסבוק שלו את התמונה. המשטרה המקומית עצרה שלושה גברים בעקבות המקרה, החשודים שהינם קשורים לאירוע.

שירותי החירום המקומיים הוזעקו לזירה בשעה 5:48 הבוקר, בעקבות דיווחים על אדם שמטפס על הבניין. הצעיר עצמו נעצר בחשד להסגת גבול, ושני גברים נוספים נעצרו בחשד לגרימת מטרד לציבור - שלושתם בשלב זה עוד נמצאים במעצר.

הסלפי של המטפס החופשי על הבניין בלונדון
הסלפי של המטפס החופשי על הבניין בלונדון | צילום: מתוך טוויטר

המשטרה, מכבי האש של לונדון ושירותי הרפואה, מיהרו כולם למקום בניסיון להוריד את הצעיר מהמבנה. האזור המקיף את הבניין נחסם, ונוסעי הרכבת בתחנת "London Bridge" הסמוכה, הופנו ליציאות אחרות.

לוקווד שיתף את תמונת הסלפי שלו כשהוא עומד חשוף חזה וללא נעליים, ומשקיף אל קו הרקיע של לונדון. בתמונה הוא נראה חובש מצלמת ראש, ועל פי ההערכות הוא הצליח לתפוס את רגעי הטיפוס במצלמה.

הסלפי של המטפס החופשי על הבניין בלונדון
הסלפי של המטפס החופשי על הבניין בלונדון | צילום: Adam Lockwood | מתוך פייסבוק

הצעיר הנועז והידוע לשמצה כבר טיפס בעבר על מספר מבנים ענקיים ברחבי העולם, בין היתר הוא נתפס משתלשל על הקורות של אצטדיון "סן סירו" במילאנו שבאיטליה, וכן מטפס על תחנת כוח גבוהה בקרואטיה.