דיווח: החיסון של פייזר לגילאי 11-5 יוגש בקרוב לאישור

לפי הדיווחים ברויטרס ובשבועון הגרמני דר שפיגל, חברת ביונטק, שותפתה של פייזר, תגיש בקרוב בקשה לאישור החיסון במינון המותאם לילדים. מנכ"ל החברה משדר אופטימיות: "הדברים נראים טוב"

זמן צפייה: 02:55

לפי דיווח שהתפרסם היום (שישי) בגרמניה, חברת ביונטק, שותפתה של פייזר לחיסון הנפוץ נגד קורונה, תגיש בשבועות הקרובים בקשה לאישור החיסון המותאם שלה לילדים בגילאי 11-5. בדיווח שהתפרסם גם ברויטרס, ציינו בכירים בביונטק כי ההכנות לכניסת החיסון לשימוש כבר מתנהלות וכי הבקשה תוגש בקרוב לאישור הרשויות הרלוונטיות במדינות שונות בעולם.

"כבר בשבועות הקרובים נגיש את התוצאות של הניסוי שלנו בקרב בני 11-5 לגופי הרגולציה במדינות השונות ונבקש לאשר את השימוש בחיסום המותאם לילדים גם כאן באירופה" אמרה אוזלם טורצ'י, האחראית על המחקר הרפואי בביונטק, לשבועון הגרמני דר שפיגל.

טורצ'י הוסיפה כי במסגרת הצעדים לקראת ייצור החיסון החברה מתכוונת להפיץ חיסון עם מינון נמוך יותר, המותאם לגילאים צעירים אלו, מאשר בגרסה הקיימת שאושרה לשימוש לגילאי 12 ומעלה. התוצאות הגולמיות של המחקר שערכה החברה עוברות כעת הכנה לקראת הגשת הבקשה לאישור ולדברי מנכ"ל ביונטק, אוגור שאהין, "הדברים נראים טוב והכל מתקדם עד כה בהתאם לתוכניות".

חברת הביוטכנולוגיה ביונטק, שותפתה של פייזר לחיסון נגד קורונה, נוסדה לפני 13 שנים בגרמניה, על ידי זוג מדענים גרמנים, ד"ר אוגור שאהין, כורדי יליד טורקיה , וד"ר אוזולם טורצ'י, יחד עם האונקולוג כריסטוף הובר.