תינוקת הטסלה הראשונה: אישה ילדה במכונית תוך שהייתה על נהג אוטומטי

ירן שרי בת ה-33 מפילדלפיה כרעה ללדת במושב הנהג כשברכב בעלה ובנה. אחרי 20 דקות של נסיעה הגיעה המשפחה עם הבת החדשה אל בית החולים, "היא מחצה לי את היד כל כך חזק שחשבתי שהיא תתלוש אותה"

נהג אוטומטי בטסלה, אילוסטרציה
נהג אוטומטי בטסלה, אילוסטרציה | צילום: רויטרס

ירן שרי בת ה-33 מפילדלפיה, ארצות הברית, ילדה את בתה השנייה לפני כשלושה חודשים, תוך שהיא נוסעת במכונית "טסלה" במצב נהיגה אוטומטי בזמן הפקקים עם בעלה ובנה בן השלוש בדרכם לבית החולים. היא כרעה ללדת במושב הנוסע ברכב, "היא מחצה לי את היד כל כך חזק שחשבתי שהיא תתלוש אותה" סיפר בעלה, קייטיניג.

"אמרתי לירן - 'אוקיי, תתמקדי בנשימות שלך' , זו הייתה עצה גם לעצמי", סיפר קייטיניג, "האדרנלין שלי זינק ואמרתי לבן שלי - 'הכל בסדר, אחותך הקטנה מגיעה'". אחרי 20 דקות של נסיעה הגיעה המשפחה עם הבת החדשה אל בית החולים, "אני צריכה ללחוץ או להחזיק? לעזאזל, אני אעשה את זה", סיפרה ירן על מחשבותיה במהלך חווית הלידה המיוחדת שלה, וגם חבל הטבור של התינוקת נחתך במושב הקדמי של הרכב.

"ברגע שרופא הילדים אמר 'היא בריאה, מזל טוב', הייתה לי הקלה", סיפרה ירן, והם אפילו שקלו לתת לילדה את השם האמצעי "טס", על מנת לנצור את החוויה בה נולדה, אך חזרו בהם לאחר מכן.

עכשיו כשהתינוקת מייבי לילי בת שלושה חודשים, מתכננת המשפחה לצאת לטיול חג המולד ברכב הטסלה המשפחתי, אך לדבריהם הפעם מקווים "ללא שום מקרי חירום".

אמנם כבר בינואר האחרון נולד תינוק בטסלה לזוג מניו ג'רזי, אך זו הפעם הראשונה שמתרחשת לידה בטסלה תוך שהיא על מצב נהיגה אוטומטי.