מותו הפתאומי של מתופף "פו פייטרס": 10 סוגי סמים נמצאו בגופו

משרד התובע הכללי של קולומביה פרסם כי בבדיקת טוקסיקולוגיה ראשונית שבוצעה עקב פטירתו של טיילור הוקינס, נמצאו בין היתר שאריות של חומרים הפעילים בקנאביס, תרופות נוגדות דכאון ונדודי שינה וגם משככי כאבים

טיילור הוקינס, מתופף, פו פייטרס
טיילור הוקינס, המתופף האגדי של ה"פו פייטרס" | צילום: שאטרסטוק

בעקבות מותו הפתאומי של מתופף "פו פייטרס" טיילור הוקינס, אשר הלך לעולמו בשישי האחרון בגיל 50 בלבד, היום (ראשון) פרסם משרד התובע הכללי של קולומביה "מחקר רפואי-משפטי" תקדימי, לפיו נמצאו בבדיקת טוקסיקולוגיה ראשונית בגופו של טיילור 10 סוגי סם שונים.

על פי ממצאי הדו"ח הטוקסיקולוגי, בבדיקת השתן של המתופף אותרו בין היתר שאריות של חומרים פעילים שמקורם בקנאביס, שאריות של תרופות נוגדות דיכאון, משככי כאבים ותרופות הנוגדות חרדה ונדודי שינה.

Whatsapp Image 2022 03 26 At 0
מתופף ה''פו פייטרס'' טיילור הוקינס וסולן הלהקה דייב גרוהל | צילום: רויטרס

בהמשך לכך, מהמכון הלאומי לרפואה משפטית נמסר כי יימשכו הבדיקות הרפואיות בגופו, כדי לברר באופן מוחלט את הנסיבות שהובילו למותו של טיילור. כמו כן, משרד התובע הכללי ימשיך לחקור את נסיבות המוות המוקדמות אף הוא.

כזכור, הוקינס נמצא מת בחדר בית מלון בבוגוטה, קולומביה. בהודעה הרשמית של הלהקה נכתב כי "משפחת ה'פו פייטרס' הרוסה בעקבות מותו הטרגי ואובדנו של טיילור הוקינס האהוב. הרוח המוזיקלית שלו והצחוק המדבק יחיו עם כולנו לנצח".

עוד נכתב בהודעה: "ליבנו עם אשתו, ילדיו ומשפחתו ואנחנו מבקשים שפרטיותם תישמר בכבוד בזמנים קשים אלו". הלהקה הייתה בבוגוטה בסיבוב הופעות והייתה אמורה להופיע אתמול במסגרת פסטיבל בעיר. ההופעה בוטלה בעקבות מותו של הוקינס.