שבוע וחצי אחרי האסון: "נמצאו שרידי אדם בהריסות צוללת הטיטאניק"

לאחר שאפסו הסיכויים למצוא ניצולים מהצוללת "טיטאן", עליה היו 5 בני אדם, הריסותיה נמשו מהמים - ומשמר החופים האמריקני הודיע כי נמצאו שרידים "העשויים להיות שרידי אדם"

זמן צפייה: 00:18

לאחר חיפושים מתמשכים, אותרו אתמול (רביעי) חלקים נוספים מהצוללת "טיטאן" שיצאה למסע חיפוש במעמקי הים, בעקבות ספינת הטיטאניק הטרופה. בין הריסות הצוללת שאותרו נמצאו גם שרידים העשויים להיות שרידי אדם, כך על פי משמר החופים של ארצות הברית. הממצאים החדשים נמצאו כשבוע לאחר שהחברה שמימנה את המסע של הצוללת כבר הודיעה כי נגמר בה החמצן ואפסו הסיכויים לאיתור ניצולים. השרידים הועברו להמשך בדיקות והם עשויים לסייע בחשיפת הסיבות שהביאו לפיצוץ הצוללת.

צוללת טיטאן, נזכיר, יצאה כשעליה חמישה בני אדם שביקשו לחזות מקרוב בהריסותיה של ספינת הטיטאניק המפורסמת, שטבעה לפני 111 שנים, במרחק 600 ק"מ מחופי קנדה. לאחר שנותק הקשר עם הצוללת לפני כשבוע וחצי, החל מבצע חיפושים נרחב אחריה והדבר עורר עניין רב בעולם.

Whatsapp Image 2023 06 20 At 0
הריסות הטיטאניק | צילום: Courtesy of NOAA/Institute for Exploration/University of Rhode Island (NOAA/IFE/URI)

לפני כשבוע, אותרו כמה שרידים ושברים שזוהו ככאלו העשויים להשתייך למעטפת החיצונית של הצוללת. במקביל, הודיעה החברה האחראית על המסע כי אפסו הסיכויים לאיתור ניצולים, לאחר שאזל מלאי החמצן בכלי השיט.