אבודים בנאפולי: מאות ישראלים נתקעו באיטליה לאחר שטיסתם נדחתה

ממש לפני ההמראה, טיסת איזיג'ט מנאפולי לנתב"ג נדחתה בשל דליפת דלק. העיכוב הותיר נוסעים רבים מאוכזבים, בהם ילדים שיחמיצו את פתיחת הלימודים. "זה מבאס, חשוב לי שבני יהיה ביום הראשון"

זמן צפייה: 05:59

עשרות אלפי הישראלים שמתחו את הנופש בחו"ל ממש עד הקצה חזרו היום לארץ, רגע לפני החזרה לשגרה ופתיחת שנת הלימודים תש"ף, אלא שיש מי שייאלץ בעל כורחו לאחר לבית הספר או לגן. נוסעי טיסת איזיג'ט מנאפולי שבאיטליה לתל אביב היו אמורים לנחות נתב"ג אתמול (שבת) בשעה 17:40, אך בעקבות תקלה של דליפת דלק מהמטוס, כך הוסבר לנוסעים, הם עדיין בנאפולי - ממתינים לטיסה חלופית.

"המטוס היה אמור להמריא וכבר התחיל להאיץ לקראת המראה, אלא שאז הוא בלם בלימה מאוד פתאומית, שגרמה לכולנו לנוע מעט קדימה", סיפר עומר ירדני, כתב חדשות 13 שהיה על המטוס. הודיה, נוסעת נוספת שבנה יחמיץ את היום הראשון של הלימודים, אמרה כי "זה מבאס שהוא לא יהיה ביום הזה, לי אישית זה מאוד חשוב שהוא יהיה בו".

לכתבות נוספות בחדשות 13: 

טהראן אקספרס: מבריחה מהמלחמה ועד לרשת הנעליים הגדולה בישראל

ליאור שליין לא מתיימר לשנות את מציאות: "נשאר מחוץ לפוליטיקה"

"הצפיפות מולידה ריבים – וקרבה": הכירו את טרנד טיולי הקרוואן

מטוס איזיג'ט
מטוס איזיג'ט | צילום: החדשות 13

הצד החיובי הוא, שההתרגשות לקראת היום הראשון של הלימודים התחלפה בהתרגשות לקראת יום נוסף באיטליה - לפחות בקרב הילדים, לאחר שהתבשרו כי הטיסה חזרה לארץ תתעכב ביום. אולי לילה במלון חמישה כוכבים ועוד שתי ארוחות על חשבון חברת התעופה, יפצו מעט וירככו את תחושת האכזבה של הנוסעים.

מחברת איזיג'ט נמסר: "הטיסה נדחתה למחר עקב תקלה טכנית. בטיחות הנוסעים ואנשי הצוות הינם תמיד בראש מעייניה של חברת איזיג'ט. במצב כזה, בו ניתן לקיים את הטיסה רק למחרת, אנו דואגים לנוסעים ללינה, הסעה לבית המלון ומזון. הנוסעים מקבלים כל העת עדכונים על מצב טיסתם. זה אמנם מצער, אולם תקלות טכניות קורות. החברה עושה כל שביכולתה לצמצם את אי הנוחות של הנוסעים ולהביאם ליעדם במהירות האפשרית. אנו מודים לנוסעים על סבלנותם ומתנצלים על אי הנעימות שנגרמה להם".