סופת שלגים בארה"ב: יותר מ-200 תאונות בקנטנקי, מצב חירום בניו ג'רזי

שלג כיסה את הכבישים ברחבי קנטקי וגרם לדיווחים רבים על על מכוניות שהתנגשו זו בזו, מושל המדינה ביקש מהתושבים להישאר בבית. "זה היה שבוע קשה בחזית מזג האוויר", אמר מושל ניו ג'רזי, והודיע כי משרדי המדינה יפעלו בצורה חלקית

כלב מסוג האסקי מציץ מחלון הרכב במהלך סופת השלגים בלואיוויל, קנטקי
כלב מסוג האסקי מציץ מחלון הרכב במהלך סופת השלגים בלואיוויל, קנטקי | צילום: רויטרס

מזג האוויר בארצות הברית: שלג כיסה את כבישי קנטקי אמש (חמישי) וגרם ליותר מ-200 תאונות דרכים ברחבי המדינה, כולל מספר רב של דיווחים על תאונות מרובות מכוניות שהתנגשו זו בזו. בלואיוויל, הגדולה שבערי קנטקי, דווח על 144 תאונות דרכים. בלקסינגטון, העיר השנייה בגדולה במדינה, דיווחה המשטרה על 119 תאונות.

עד כה לא דווח על הרוגים כתוצאה מהסופה, אבל צוותי החירום התקשו להגיע לכל אזורי המדינה כתוצאה מהשלג שכיסה כבישים רבים. מושל המדינה אנדי בשיר הכריז הלילה על מצב חירום והזעיק את המשמר הלאומי של קנטקי. "אנחנו רואים תנאי כביש מסוכנים", צייץ בשיר בחשבון הטוויטר שלו, "בבקשה תישארו בבית".

סופת שלגים בלואיוויל, קנטקי
סופת שלגים בלואיוויל, קנטקי | צילום: רויטרס

מושל ניו ג'רזי פיל מרפי הכריז אמש על מצב חירום בכל רחבי המדינה, כאשר סופת השלגים צפויה להשפיע על כל האזור. "זה היה שבוע קשה בחזית מזג האוויר", אמר אתמול מרפי במהלך תדרוך, שהכריז על מצב חירום בכל חלקי המדינה החל מהלילה, והוסיף גם הוא כי זה זמן טוב להישאר בבית. משרדי המדינה יפעלו היום בצורה חלקית.