גרמניה: בן 17 הרג את מורתו בדקירות סכין

התלמיד חיפש את מורתו בת ה-55, ולאחר שמצא אותה כשהיא לבדה בתוך אחת מהכיתות - תקף אותה בדקירות סכין. על פי המשטרה, לאחר המקרה החשוד התקשר למוקד החירום ולא התנגד למעצר. טרם התברר המניע למקרה

רכב משטרה גרמני
רכב משטרה גרמני | צילום: מתוך טוויטר

תלמיד בן 17 חשוד שהרג את מורתו אתמול (שלישי) בשעות הצהריים בבית ספר מקצועי בעיר איבנבירן שבצפון-מערב גרמניה. על פי החשד התלמיד חיפש אחר מורתו בתוך תחומי בית הספר, ומצא אותה כשהיא לבדה בתוך אחת מהכיתות. לאחר מכן דקר אותה התלמיד, ופצע אותה אותה באורח אנוש. בהמשך מתה המורה מפציעותיה.

על פי הפרקליטות והמשטרה המקומית, התלמיד מואשם בדקירה של המורה בת ה-55. עוד נמסר כי לאחר המקרה התלמיד התקשר למספר החירום של המשטרה, וכשהגיעו הוא נעצר מבלי שהוא מביע התנגדות.

בהודעה המשותפת לשני הגורמים נאמר כי חקירת האירוע נמצאת בראשיתה, וכי טרם התבררה הסיבה בגינה פעל כך החשוד.

ניידות משטרה ליד בית ספר בארה''ב בו ירה בן 6 במורתו
ניידות משטרה ליד בית ספר בארה''ב בו ירה בן 6 במורתו | צילום: רויטרס

נזכיר כי בשבוע שעבר מורה בבית ספר יסודי בווירג'יניה נורתה על ידי תלמיד בן 6 במהלך ויכוח שהתפתח בכיתה. לפי הרשויות בווירג'יניה המורה נפצעה באופן אנוש ונשקפה סכנה לחייה. מאוחר יותר עידכן מפקד המשטרה כי בבית החולים הצליחו לייצב את מצבה.

הילד ירה במורתו ירייה אחת עם אקדח ונלקח לתחנת המשטרה. הרשויות במדינה קוראות לפיקוח כבד יותר על נשקים, בין היתר גם ד"ר ג'ורג' פארקר, המפקח על בית הספר היסודי "Richneck" בו התרחש הירי, שאמר לתקשורת כי "צריך לשמור שאקדחים יהיו מחוץ להישג ידם של ילדים".