צפו: באיירן מינכן נגד ריאל מדריד ברבע גמר ליגת האלופות

צפייה ישירה ברשת: האליאנס ארנה במינכן יארח את המפגש הראשון במסגרת רבע גמר ליגת האלופות בין שתי ענקיות הכדורגל

היום בשעה 21:45 זה קורה,רבע גמר ליגת האלופות מזמן מפגש מרתק במיוחד כאשר באיירן מינכן מארחת את ריאל מדריד באליאנס ארנה. משחק רבע הגמר בין ריאל מדריד לבאיירן מינכן ישודר לצפייה ישירה באתר רשת.

זהו המפגש הכי שכיח בין שתי קבוצות בליגת האלופות (20 פעמים), למרות ששתיהן אף פעם לא נפגשו בגמר.

אלופת גרמניה תקבל הזדמנות לנקום ביריבתה ממדריד, שניצחה אותה בשלושת המפגשים האחרונים שנערכו בין הקבוצות, שהמשמעותי ביניהם היה התבוסה הביתית הצורבת בחצי גמר ליגת האלופות ב-2014 שהסתיים ב-4:0 לבלאנקוס באליאנס ארנה שבגרמניה.

באופן אירוני ופיקנטי, מאמנה הנוכחי של באיירן, קרלו אנצ'לוטי, אימן את הספרדים באותו משחק, ואף הוביל אותם לזכייה במפעל. אלא שהפעם הוא יוכל להדיח אותם ולהמשיך לעבר חצי הגמר.

קרלו אנצ'לוטי, מאמן באיירן מינכן
קרלו אנצ'לוטי, מאמן באיירן מינכן

בנוסף, גם צ'אבי אלונסו הספרדי יפגוש את האקסית ויקווה להעפיל לשלב הבא בדרך לזכייה שלישית בליגת האלופות לפני שיפרוש בקיץ הקרוב.

צ'אבי אלונסו במדי באיירן מינכן
צ'אבי אלונסו במדי באיירן מינכן

מנגד, ריאל מדריד תייחל ליכולת שיא של סרחיו ראמוס וכריסטיאנו רונאלדו שכבשו צמדים באותו ניצחון במינכן ולהשיג ניצחון חוץ שיסייע לה לעבור שלב נוסף בדרך לזכייה מס' 12 במפעל, לאחר ששברה את שיא הזכיות בשנה שעברה.

מאמנה של הבלאנקוס, זינאדין זידאן כבש את שער הניצחון בגמר ליגת האלופות  ב-2002 נגד באייר לברקוזן הגרמנית וזכה אשתקד בתואר עם ריאל כמאמן.

זינאדין זידאן, מאמן ריאל מדריד
זינאדין זידאן, מאמן ריאל מדריד
האם כריסטיאנו רונאלדו יחגוג ברביעי?
האם כריסטיאנו רונאלדו יחגוג ברביעי?

היום (רביעי), ב21:45 שידור חי ברשת