ליגת האלופות, הערב בצפייה ישירה: ברצלונה - יובנטוס

שלב הגומלין ברבע גמר הצ'מפיונס: האם ברצלונה תצליח לחזור מה-3:0 של האיטלקים? הערב, רביעי 19.04, ב-21:45, שידור חי בערוץ 2 ובאתר רשת

ליאונל מסי ברצלונה ארגנטינה כדורגל. בקרוב יעלה הרבה יותר לצפות?
ליאו מסי. יש כוח לעוד קאמבק? | צילום: רויטרס

האם ברצלונה תמצא עצמה מחוץ לליגת האלופות כבר בשלב רבע הגמר? האם ג'יאנלואיג'י בופון יוכל להגשים חלום ולהניף עם יובנטוס את הגביע עם האוזניים הארוכות? הערב (רביעי) בשעה 21:45 זה קורה, גומלין רבע גמר ליגת האלופות יפגיש בספרד את הקטלונים עם הגברת הזקנה מאיטליה, שמחזיקה ביתרון אדיר של 0:3 מהמשחק הראשון בטורינו. המשחק יועבר בצפייה ישירה באתר רשת.

אנחנו יודעים מה אתם אומרים - מה זה 3:0 בשביל קבוצה שחזרה גם מ-4:0 בשלב הקודם. ברצלונה הדהימה את העולם כולו ורשמה עוד שיא בספר השיאים המדהים שלה עם אותו ניצחון 1:6 שהפך הפסד של 4:0 מול פאריז סן ז'רמן בשמינית הגמר, אבל הברק כמו שאומרים, לא מכה פעמיים. וכן, אפילו, קשה להאמין שקבוצה מנוסה וקשוחה כמו יובנטוס תיפול באיזושהי מלכודת של אדישות והלם, בעיקר אחרי שזה קרה לפני כל כך מעט זמן.

אבל זו עדיין ברצלונה, זה עדיין ליאו מסי וזה עדיין הקאמפ נואו, ואחרי זה, רק אל תגידו שלא אמרו לכם.

אתמול הבטיחו כבר שתי קבוצות את מקומן בשלב חצי הגמר וכמה לא מפתיע - אלו שוב שתי הנציגות ממדריד. ריאל מדריד נלחצה קצת אחרי הפסד 2:1 לבאיירן מינכן, בדיוק כמו התוצאה במשחק בגרמניה - מה ששלח את ההתמודדות להארכה. שם, מול עשרה שחקנים של האלופה הגרמנית, רונאלדו וחבריו לא התקשו לנצח 2:4 כדי להעפיל לחצי הגמר בפעם השביעית ברציפות. אתלטיקו מצדה כבשה שער מהיר במחצית הראשונה בהתמודדות מול לסטר סיטי, מה שדי סיים את הסיפור בשלב מאוד מוקדם, בדרך ל-1:1. שתי המדרידאיות להזכיר נפגשו בשנה שעברה בגמר הצ'מפיונס, וגם לפני שלוש שנים. בשתי הפעמיים ידם של הבלאנקוס היתה על העליונה.

הנציגה הרביעית תגיע מההתמודדות בין מונאקו לדורטמונד. הצרפתים מגיעים עם יתרון אדיר מהמשחק הראשון, בו ניצחה בגרמניה 2:3, מה שאומר שהנציגה מדורטמונד תצטרך לכבוש לפחות שני שערים הערב כדי להעפיל לשלב הבא, משום שניצחון של 0:1 לא יספיק לה. הגרלת חצי גמר הצ'מפיונס תיערך ביום שישי הקרוב.

הערב, 19.04.2017, רביעי, ב-21:45, שידור חי בערוץ 2 ובאתר רשת