הערב: שידור ישיר מליגת האלופות - אתלטיקו מדריד נגד ריאל מדריד

שתי היריבות ממדריד ייפגשו לגומלין חצי גמר ליגת האלופות, כשהלבנים של ריאל מובילים 0:3 מהמשחק הראשון (הערב, 21:45, ישיר באתר ובערוץ 2)

שירת הברבור של אתלטיקו מדריד? הדרבי העירוני הלוהט של בירת ספרד שנקבע במסגרת חצי גמר ליגת האלופות הבטיח הרבה, אבל קיים מעט. בעיקר אם אתם אוהדים נייטרליים או אוהדי אתלטיקו. אחרי ה-0:3 המוחץ של ריאל מדריד מול יריבתה העירונית במשחק הראשון בשבוע שעבר, מעט מאוד מאמינים שאתלטיקו תצליח לעשות מהפך מדהים הערב (שידור ישיר בערוץ 2 ובאתר, החל מ-21:45).

זו לא תהיה הפעם הראשונה שאתלטיקו נשארת מאחור אחרי מפגש עם ריאל. והמדהים הוא - שזה קרה פעמיים בשלוש השנים האחרונות בגמר המפעל. בגמר 2014 הפסידה אתלטיקו אחרי הארכה, ובגמר של השנה שעברה, 2016, אחרי פנדלים. גם הפעם נראה שההגמוניה בעיר תישאר צבועה לבן.

שאלת הגנה

הניצחון הגדול באצטדיונה הביתי, הסנטיאגו ברנבאו, היה גם המשחק הראשון בשלב הנוק-אאוט של המפעל שבו ריאל לא ספגה שער. הבלאנקוס מציגים העונה התקפה משובחת, אבל ההגנה ידעה ימים יפים יותר, ונותר לתהות איך היא תסתדר אם הלחץ של אתלטיקו יישא פרי מוקדם. במשחק מול באיירן מינכן בשלב רבע הגמר, ריאל הראתה שמול לחץ מסיבי קצת קשה לה, וכרגיל - רק הברקות של כריסטיאנו רונאלדו, ששובר השנה שיא אחרי שיא במפעל, עזרו לה לעבור את הגרמנים.

זמן להתחדש?

העניין הוא שאתלטיקו היא לא באיירן. זו קבוצה שיודעת בעיקר להגן, לעצבן, להישאר מאחור ולעקוץ. והנה - אחרי שכל הטקטיקה הזו כשלה במשחק הראשון, מגיע הרגע שבו תעמוד ההתקפה של המאמן דייגו סימאונה למבחן. אנטואן גרייזמן, פרננדו טורס וחבריהם ידעו עונות טובות יותר, ובכלל - למרות ההצלחה במפעל ולמרות המקום השלישי המובטח שוב בספרד, יש מצב שהכישלון לעבור את ריאל שוב - בפעם השלישית בארבע שנים בליגת האלופות, יביא לכמה שינויים מערכתיים באתלטיקו מדריד, דקה לפני המעבר לאצטדיון החדש והמפואר שלה - זמן טוב להתחדשות.

גמר המפעל ייערך ב-3 ביוני, בקרדיף. המנצחת בסיכום המשחק הערב תפגוש בגמר את יובנטוס, שגברה אתמול על מונאקו 1:2 (1:4 בסיכום שני המשחקים).

גומלין חצי גמר ליגת האלופות: אתלטיקו מדריד – ריאל מדריד, צפייה ישירה בערוץ 2 וכאן באתר, הערב מ-21:45