הנשיקה שמסעירה את עולם הספורט: "לא אהבתי את זה"

נשיא התאחדות הספרדית לכדורגל, לואיס רוביאלס, תועד כשהוא מנשק את הכדורגלנית ג'ני הרמוסו על השפתיים - לעיני המצלמות. "לא נהניתי מזה", היא אמרה - אך הוסיפה: "זה היה ספונטני לחלוטין, וקרה כנראה בגלל השמחה". הוא טען: "מחווה של חיבה והכרת תודה"

זמן צפייה: 02:19

נשיא ההתאחדות הספרדית לכדורגל, לואיס רוביאלס, סופג מאז אמש (ראשון) קיתונות של ביקורת לאחר שנישק את הכדורגלנית ג'ני הרמוסו בת ה-33 על השפתיים בחגיגות לאחר ניצחונה של נבחרת ספרד בגביע העולם לנשים.

הנשיקה תועדה במצלמות, ועוררה זעם ברשתות החברתיות. הרמוסו אמרה לאחר מכן שהיא "לא נהנתה מזה". עם זאת, היא ציינה ש"זו הייתה מחווה וספונטנית לחלוטין, שקרתה בשל השמחה העצומה שמביא עמו ניצחון במונדיאל. לנשיא ולי יש מערכת יחסים נהדרת, ההתנהגות שלו עם כולנו הייתה יוצאת מן הכלל וזו הייתה מחווה טבעית של חיבה והכרת תודה". רוביאלס עצמו אמר בריאיון לרדיו בספרד כי זו הייתה "מחווה חסרת חשיבות של חיבה. הוא דחה את הטענה כי מדובר במעשה לא הולם.

מגישת הטלוויזיה הספרדית, קלודיה קרולינה, אמרה כי הנשיקה מצד רוביאלס הייתה "לא ראויה" ו"מוגזמת". כמו כן, ההאשטאג "RubialesResign#" (רוביאלס, תתפטר) זכה לפופלריות ברשתות במשך שעות לאחר טקס חלוקת הפרסים.

נבחרת ספרד בכדורגל נשים זכתה אתמול בגביע העולם לנשים לאחר שגברה 0:1 על נבחרת אנגליה באצטדיון אוסטרליה שבסידני. השער היחידי במשחק נכבש בדקה ה-29 על ידי אולגה קרמונה, שהעניקה לספרד את הזכייה הראשונה שלה אי פעם בטורניר. קרמונה גילתה שאביה נפטר ישר לאחר המשחק - אך לא נמסר מתי הוא מת בפועל.

נבחרת ספרד בכדורגל נשים
נבחרת ספרד בכדורגל נשים | צילום: רויטרס

מונדיאל הנשים, שנוסד בשנת 1991, נערך השנה באוסטרליה ובניו זילנד. ספרד החלה את דרכה בבית ג' ודווקא התקשתה, כשלבסוף הצליחה לסיים במקום השני עם 6 נק' מעל זמביה וקוסטה ריקה, אך מתחת ליפן. בשלב שמינית הגמר הביסו הספרדיות 1:5 את שוויץ, ברבע הגמר גברו 1:2 על הולנד בהארכה, ובחצי הגמר הביסו את שוודיה באותה התוצאה. כעת קרמונה, חלוצת קבוצת הנשים של ריאל מדריד, קבעה היסטוריה עם זכייה בטורניר.