הפנטגון: לא מצאנו עדות ל"ביקור" של חייזרים בכדור הארץ

המאמצים לחקור את הימצאותם של עצמים בלתי מזוהים לא הובילו לכדי מציאת הוכחות כלשהן שעשויות להצביע על כך שחוצנים ביקרו בכדור הארץ או התרסקו בו. עם זאת, בכירי המערכת הביטחונית של ארה"ב הדגישו שהמאמצים נמשכים וכי מאות "מקרים" חדשים נחקרים כעת

תיעוד עצם בלתי מזוהה של כלי טייס

"מאמצי הפנטגון לחקור את הימצאותם ושהותם של עצמים בלתי מזוהים לא הובילו לכדי מציאת הוכחות כלשהן שעשויות להצביע על כך שחייזרים 'ביקרו' בכדור הארץ או התרסקו בו", כך מסרו אמש (שישי) כמה מבכירי המערכת הביטחונית בארצות הברית בריאיון לסוכנות הידיעות "רויטרס". עם זאת, הם הדגישו כי בעקבות מאמצי הפנטגון לחקור עצמים חריגים ובלתי מזוהים, שנמצאו בין היתר בחלל, בשמיים או בים - התגלו מאות "מקרים" חדשים שנחקרים כעת.

"עד היום, לא ראיתי שום דבר בממצאים שעשוי להצביע על כך שחייזרים ביקרו בכדור הארץ או התרסקו כאן", אמר רונלד מולטרי, תת שר ההגנה למודיעין וביטחון. מצידו, ד"ר שון קירקפטריק, מדען בכיר בסוכנות הביון של מחלקת ההגנה האמריקנית, לא שלל את האפשרות של הימצאות חיים מחוץ לכדור הארץ, והוסיף כי הוא נוקט בגישה מדעית לנושא. "הניתוח שלנו יהיה יסודי וקפדנית, נעבור על הכל", הוסיף.

חיפוש חייזרים
לא נמצאו הוכחות לנוכחות חייזרית בכדור הארץ

בהקשר זה, יצוין כי בחודש יוני בשנה שעברה, ארה"ב פרסמה את מה שכונה "דו"ח העב"מים" שתיעד 144 מקרים של "תצפיות אוויר בלתי מוסברות", שנצפו בארה"ב מאז 2004. בדו"ח נכתב כי על 143 מהמקרים יש מעט מידע ועל כן - לא ניתן לקבוע או לאפיין את האירועים הללו. 18 אירועים מתוכם סווגו כחריגים וככאלה שיש לחקור אותם פעם נוספת.

עוד צוין בדו"ח כי לא ניתן לקשר בין התצפיות הללו לגורמים חוצניים. למרות שבדו"ח לא נמצא קשר בין התצפיות לטכנולוגיות חדשניות של יריבותיה של ארה"ב, רוסיה או סין, בוושינגטון לא שללו לגמרי את האפשרות הזו. "מאז פורסם הדו"ח בשנה שעברה, דווח על מאות מקרים חריגים נוספים", טען קירקפטריק שהוסיף כי הנתון המדויק ייחשף בקרוב.