אחרי 17 שנה: החברות הכי טובות גילו שהן אחיות

אשלי תומאס ולטויה וויברלי נפגשו בשנת 2004 במסיבה בפילדלפיה, ומאז לא נפרדו. כשתומאס העלתה באקראי תמונה לפייסבוק, היא לא ידעה שחייה ישתנו לתמיד. "תחושה מוזרה, יש לי כל כך הרבה שאלות"

אשלי תומאס ולטויה וויברלי
אשלי תומאס ולטויה וויברלי | צילום: טוויטר

לחברות הכי טובות טובות אשלי תומאס (31) ולטויה וויברלי (29) מפילדלפיה יש המון במשותף: לשתיהן יש את אותו גוון עור, את אותן עצמות לחיים גבוהות, את אותה מידת נעליים, הן חולקות חיבה עזה למוזיקה ואופנה ובילדותן היה להן רווח זהה בשיניים. כך, במשך 17 שנים, הן היו החברות הכי טובות שהן קצת כמו אחיות - מבלי לדעת שבאמת יש ביניהן קשר דם.

הן נפגשו במסיבה בשנת 2004 ו"מיד התחברו" לדבריה של וויברלי, ובמשך השנים לא היה יום מבלי ששוחחו אחת עם השנייה בטלפון. בפברואר, קרה הדבר ששינה את חייהן לנצח. "זה היה כמו פאזל, כל החלקים התחברו כל כך מהר", אמרה תומאס והחלה לספר את שאירע. בתחילת השנה, לאחר שוויברלי חגג את אירוסיה, תומאס שיתפה את התמונות בפייסבוק, כאשר חלקן כללו את אביה של וויברלי - קנת.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >> 

בהלה לצד התעלמות: התפשטות הקורונה היא אירוע אסטרטגי • דעה

"עינו אותי": השוטר שסיפר האמת על המשטר באיראן – ונאלץ לברוח

גנץ למנדלבליט: פתח בחקירה בפרשת החוקרים הפרטיים שהופעלו נגדי

אשלי תומאס ולטויה וויברלי
אשלי תומאס ולטויה וויברלי | צילום: טוויטר

תוך כדי התבוננות בתמונות, חברה של אמה של אשלי ראתה את קנת והבינה שהוא מוכר לה. "היא לא ידעה על הקשר ביני לבין אבא שלי, אלא רק אמרה שכשהם היו צעירים - אבא שלי ואמא של אשלי נהגו להסתובב יחד", סיפרה וויברלי. "הראתי את התמונה שלה לאבא שלי, הוא מיד זיהה אותה. מאוחר יותר הצגתי בפניו תמונה של אמא של אשלי והוא זיהה גם אותה. למעשה, הוא אמר שהם ניהלו מערכת יחסים לתקופה קצרה".

"כשהוא שמע שאשלי לא יודעת מיהו אביה הביולוגי, עלתה בנו המחשבה שמא זה הוא", הוסיפה וויברלי. "עשינו בדיקת DNA והתוצאות אישרו כי קנת, אבא שלי - הוא גם אביה של אשלי". "עברה בי צמרמורת כששמעתי את זה", סיפרה אשלי על רגע קבלת התוצאות, "הייתי בעבודה ולא יכולתי לעבוד או לחשוב. אפילו לא הצלחתי לדבר". רק כשהיא הייתה בת 15 נודע לה שהגבר שגידל אותה הוא לא אביה הביולוגי. אמה, שנפטרה לפני 11 שנים, מעולם לא אמרה לה מיהו אביה.

אשלי תומאס ולטויה וויברלי
אשלי תומאס ולטויה וויברלי | צילום: טוויטר

ולמרות שהמשפחות של השתיים מעולם לא נפגשו, קנת מילא תפקיד אבהי בחייה של אשלי. "היא הייתה היחידה מחבריי שלא החמיצה אף אירוע משפחתי", סיפרה וויברלי, "אשלי הייתה קרובה מאוד לכל בני המשפחה שלי. אם הייתי הולכת עם אבא שלי - גם אשלי הייתה מצטרפת, ואם מישהו היה שואל אותו - הוא היה אומר ששתינו הבנות שלנו". אשלי הוסיפה לתאר את תחושתיה, ואמרה: "יש לי כל כך הרבה שאלות לאמא שלי שלעולם לא אקבל עליהן תשובות. האם היא ידעה שקנת הוא אבי? הוא היה שם בשבילי כל הזמן ולא היה לי מושג".

"זו תחושה מוזרה", אמר קנת, "אני עדיין לא מאמין וזה ודאי ייקח קצת זמן, אבל אני רוצה שהילדים של אשלי יהיו חלק מחיי, אני רוצה לקחת חלק בחיים של הנכדים שלי". וויברלי הוסיפה כי היא מרגישה מעט אשמה על כך שאביה של אשלי היה בסביבה כל הזמן - מבלי שידעו על כך, "ולכן לעת עתה", סיכמה "אנחנו מעדיפים להתמקד במסע".