"הלב שלי שבור": 6 נרצחים, בהם 3 ילדים, מירי בבי"ס בארה"ב

אודרי אליזבת' הייל בת ה-28 ירתה והרגה שלושה ילדים כבני 9-8 ושלושה בני אדם נוספים בשנות ה-60 לחייהם, בבית ספר יסודי בנאשוויל, לאחר שתכננה היטב את הרצח בעזרת שרטוט מפה מפורטת וביצוע מעקבים. המשטרה המקומית מסרה כי "לפחות שניים מתוך כלי הנשק שנשאה הושגו בדרך חוקית", הנשיא ביידן חזר על קריאתו להעביר רפורמה משמעותית בנוגע לפיקוח על נשק

זמן צפייה: 02:20

ארצות הברית: שישה בני אדם נרצחו אמש (שני) ביריות בבית ספר דתי נוצרי בעיר נאשוויל, טנסי, בהם שלושה ילדים כבני 9-8 ושלושה מבוגרים בשנות ה-60 לחייהם. היורה היא אודרי אליזבת' הייל, תושבת נאשוויל בת 28, אשר הגיעה לבתי הספר חמושה בשני רובים מסוג "סער" ואקדח, לאחר שערכה תכנון מקיף של הטבח, הכולל שרטוט מפה מפורטת עם כל נקודות הכניסה לבניין ולאחר ביצוע מעקבים מקיפים.

היורה נכנסה לבית הספר בשעה 10:13 בבוקר, ירתה בדלת הכניסה הצדדית לבניין באזור הקומה התחתונה של המבנה ושם תקפה את הקורבנות, כך לפי מפקד משטרת נאשוויל, ג'ון דרייק. כאשר עלתה למפלס העליון התעמתה היורה עם השוטרים ונהרגה בשעה 10:27 באותו הבוקר.

הנשק של היורה בנאשוויל
הנשק של היורה בנאשוויל | צילום: רויטרס

ילדת בית הספר בזמן פיגוע הירי בנאשוויל
ילדת בית הספר בזמן פיגוע הירי בנאשוויל | צילום: רויטרס

מהמשטרה נמסר כי התוקפת הזדהתה כטרנסג'נדרית ללא שום עבר פלילי, וכי לפחות שניים מתוך כלל כלי הנשק שנשאה הושגו בדרך חוקית. הירי שאירע בנאשוויל הוא הירי ההמוני ה-128 בארה"ב השנה, ובעקבות המקרה חזר הנשיא ג'ו ביידן על קריאתו לקונגרס להעביר רפורמה משמעותית בנוגע לפיקוח על נשק. "אנחנו צריכים לעשות יותר כדי להפסיק את אלימות הנשק שמפרקת את הקהילות שלנו", אמר הנשיא בבית הלבן, והוסיף: "זה קורע את הנשמה מהעם הזה".

דודתה של אחת הילדות שנרצחו כתבה ברשתות החברתיות: "הלב שלי שבור, אני לא מבינה למה שמישהו ייכנס לבית ספר ופשוט יירה בילדים שלנו".