בריטניה: כתב אישום נגד אשת הדיפלומט מארה"ב שדרסה צעיר למוות

בית המשפט בלונדון האשים את אן סאקולס בגרימת מוות על ידי נהיגה מסוכנת, לאחר שבאוגוסט האחרון פגעה בהארי דאן - ולאחר מכן נמלטה לארצות הברית. מחלקת המדינה האמריקנית: "החלטה מאכזבת"

זמן צפייה: 02:32

התביעה בלונדון האשימה היום (שישי) את אן סאקולס, אשת דיפלומט האמריקני, בגרימת מוות על ידי נהיגה מסוכנת של הארי דאן בן ה-19 בחודש אוגוסט האחרון. סאקולס, אם לשלושה בת 43, תחילה שיתפה פעולה עם המשטרה הבריטית, אך בהמשך טענה לחסינות דיפלומטית – ונמלטה חזרה לארצות הברית.

מחלקת המדינה של ארצות הברית גינתה את ההכרעה, ומסרה כי "ההחלטה של בריטניה היא מאכזבת, לא עוזרת ולא מקרבת לפתרון". עם זאת, שר החוץ הבריטי, דומיניק ראב, אמר: "אני מברך על ההחלטה. הדבר הנכון לעשות מצד אשר הדיפלומט הוא לחזור לבריטניה ולשתף פעולה עם הליך הצדק".

לכתבות נוספות בחדשות 13 >> 

כשהנשיא בכה: אירוע הירי בבי"ס שטלטל את ארה"ב • מסכמים עשור

ארה"ב: 22 שנות מאסר לישראלית שהורשעה בהונאת ענק של משקיעים

חרדים בניו ג'רזי גייסו 50 אלף דולרים עבור משפחת השוטר שנורה

Efjhgnb
אן סאקולס, אשת דיפלומט האמריקני, שנאשמה בגרימת מוות על ידי נהיגה מסוכנת של הארי דאן בן ה-19 בחודש אוגוסט האחרון | צילום: טוויטר

כאמור, בחודש אוגוסט האחרון, סאקולס דרסה למוות את דאן בן ה-19. משטרת בריטניה ביקשה אז את הסרת החסינות שלה כדי שאפשר יהיה להמשיך בחקירתה, אך הבקשה נדחתה. בבריטניה דווח כי גורמים בשגרירות האמריקנית בלונדון הם שהמליצו לסאקולס ולמשפחתה לעזוב את בריטניה במהרה.