מסתבך שוב: תלונה על אונס הוגשה נגד לוחם ה-MMA קונור מקרגור

הספורטאי האירי הידוע לשמצה שנכח במשחק הרביעי בסדרת גמר ה-NBA בין דנבר נאגטס למיאמי היט חשוד בתקיפה מינית אלימה של אישה בשירותים. באותו משחק הוא ביים קרב אגרוף מול הקמע של מיאמי - ופצע אותו כך שהזדקק לטיפול בבית חולים. עורכי דינו של מקרגור מכחישים את ההאשמות המיוחסות לו

קונור מקרגור במשחקה של מיאמי היט מול דנבר
קונור מקרגור במשחקה של מיאמי היט מול דנבר | צילום: רויטרס

לוחם ה-MMA קונור מקרגור הפך את עצמו בשנים האחרונות מעילוי בארגון ה-UFC פרש מקרבות למרכזן של שערוריות רבות, וכעת נראה כי הוא עומד בפתחן של אחת שעשויה להיות הגדולה מכולן. היום (חמישי) נודע כי מקרגור חשוד בתקיפה אלימה של אישה בעת משחק 4 בסדרת גמר ה-NBA ששוחקה במהלך החודש האחרון בין מיאמי היט לדנבר נאגטס, שזכתה באליפות בסיום הסדרה.

לפי טענות המתלוננת, אבטחת הקבוצה מיאמי היט שאירחה את המשחק גרמה לה להיפרד מחברתה, והכריחה אותה להיכנס לשירותי הגברים שם חיכה מקרגור. הלוחם בדימוס הכריח את האישה לקיים איתו יחסים, וכאשר ניסתה לברוח השאירה את תיקה מאחור, ורק לאחר שהסכימה לקיום יחסים עם האירי קיבלה אותו בחזרה.

קונור מקרגור במשחק ה-NBA בין מיאמי לדנבר
קונור מקרגור במשחק ה-NBA בין מיאמי לדנבר | צילום: רויטרס

האישה הגישה תלונה במשטרת מיאמי כנגד מקרגור, מיאמי היט וארגון ה-NBA וכעת עורך דינה מסר כי מנסים הצדדים להגיע לפשרה, אך מנגד מצד עורכי דינו של לוחם -MMA לשעבר נמסר: "ההאשמות הן שקריות לחלוטין, קונור מקרגור לא ייבהל מהן".

במהלך המשחק, מקרגור לקח חלק במופע המחצית, שם השתתף בקרב אגרוף מבויים מול הקמע של קבוצת בית מיאמי היט, ובשני אגרופים גרם לאשפוזו.