רק רצה למשוך כסף: הבמאי האפרו-אמריקני המוערך נעצר בחשד לניסיון שוד בנק

ראיין קוגלר, שכתב וביים את "הפנתר השחור", נכנס לסניף הבנק שלו באטלנטה כשפניו מכוסות במסכה, משקפי שמש וכובע וביקש להוציא 12 אלף דולר, אך הכספרית חשדה שהוא מנסה לשדוד אותה. קוגלר נעצר לזמן קצר, ושוחרר לאחר שהוכיח את זהותו. "המצב הזה לא היה צריך לקרות"

הבמאי ראיין קוגלר
הבמאי ראיין קוגלר | צילום: רויטרס

הבמאי והתסריטאי האמריקני ראיין קוגלר נעצר כשניסה להוציא כסף מחשבון הבנק שלו בארצות הברית, לאחר שהכספרית חשבה בטעות שהוא שודד, כך פורסם הלילה (חמישי) ב-BBC לאחר שנחשף דו"ח המשטרה בנושא.

הבמאי ראיין קוגלר והשחקן מייקל בי. ג'ורדן מקבלים את פרס ה-BET לסרט הטוב ביותר על ''הפנתר השחור''
הבמאי ראיין קוגלר והשחקן מייקל בי. ג'ורדן מקבלים את פרס ה-BET לסרט הטוב ביותר על ''הפנתר השחור'' | צילום: רויטרס

קוגלר בן ה-35, שכתב וביים ב-2015 את "קריד", הסרט השביעי בסדרת סרטי "רוקי", וקיבל הכרה בעיקר בזכות "הפנתר השחור" שיצא ב-2018, נחשב לאחד הבמאים האפרו-אמריקנים המוערכים בשנים האחרונות, ובשנה שעברה הוא הפיק את הגרסה המחודשת ל"ספייס ג'אם".

בחודש ינואר האחרון נכנס קוגלר לסניף הבנק שלו באטלנטה, ג'ורג'יה, כשהוא עוטה מסכה בהתאם לימי הקורונה, כמו גם משקפי שמש וכובע, ומסר לכספרית תלוש משיכה עם פתק בו כתוב שהוא מעוניין למשוך 12 אלף דולר. בפתק גם היה כתוב כי הוא מעוניים לספור את הכסף במקום אחר, ובסופו נכתב: "אני מעוניין להיות דיסקרטי".

הבמאי ראיין קוגלר ואשתו בפסטיבל קאן, 2018
הבמאי ראיין קוגלר ואשתו בפסטיבל קאן, 2018 | צילום: רויטרס

הכספרית, אפרו-אמריקנית בעצמה, אמרה למנהל הסניף כי היא חושדת בניסיון שוד, והמשטרה הוזעקה למקום. קוגלר נאזק לזמן קצר, ולאחר שהוכיח את זהותו הוא שוחרר. "המצב הזה לא היה צריך לקרות", אמר קוגלר לאתר האמריקני TMZ, אך הוסיף כי "הבנק התייחס לזה לשביעות רצוני והמשכנו הלאה".

דובר הבנק אמר למגזין האמריקני "וראייטי": "אנו מצטערים מאוד על כך שהתקרית הזו התרחשה, זה לא היה צריך לקרות והתנצלנו בפני מר קוגלר".