טראמפ הודיע: עורך דיני רודי ג'וליאני נדבק בקורונה

נשיא ארה"ב היוצא גילה בחשבון הטוויטר שלו כי ראש הצוות המשפטי שלו אובחן חיובי לנגיף. "ג'וליאני עובד ללא לאות לחשוף את הבחירות המושחתות ביותר בהיסטוריה של ארה"ב. החלמה מהירה רודי"

זמן צפייה: 00:39

נשיא ארצות הברית היוצא דונלד טראמפ הודיע הערב (ראשון) בחשבון הטוויטר שלו כי רודי ג'וליאני, עורך דינו אשר מנהל בימים אלה את הצוות המשפטי שמערער על תוצאות הבחירות, נדבק בנגיף הקורונה. "רודי ג'וליאני, ראש העיר הטוב ביותר בהיסטוריה של ניו-יורק, שעובד ללא לאות לחשוף את הבחירות המושחתות ביותר בהיסטוריה של ארצות הברית, נמצא חיובי לנגיף הסיני", כתב טראמפ, ואיחל: "החלמה מהירה רודי, אנחנו נמשיך".

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

בתיה"ס פועלים כרגיל – אין חובת מסכות: האם המודל השוודי עובד?

חוות מקררים ואמצעי שינוע מיוחדים: כך נערכים לקבלת החיסונים

מסתמן: ילדים, נשים בהיריון ומחלימים מהנגיף – האחרונים להתחסן

טראמפ ואנשיו ספגו ביקורת בחודשים האחרונים על כך שהתעלמו מההנחיות. מוקדם יותר היום, ד"ר דברה בירקס, בכירה בצוות הבית הלבן למאבק בקורונה, מתחה ביקורת על ממשל טראמפ בטענה להתעלמות מההנחיות ולהפצת "מיתוסים" בנוגע למגפה. "אני שומעת אנשים חוזרים על טענות כאילו שמסכות לא עובדות וכאילו שצריך ללכת לכיוון של חסינות עדר", אמרה לרשת NBC.

רודי ג'וליאני
רודי ג'וליאני | צילום: רויטרס

כזכור, בחודש אוקטובר גם טראמפ ורעייתו מלניה נמצאו חיוביים לקורונה. השניים נכנסו לבידוד שעות אחדות לאחר שנודע כי הופ היקס, יועצת בכירה של הנשיא, נדבקה בקורונה - ואז, כאמור, אובחנו חיוביים בעצמם. "נעבור את זה יחד", כתב טראמפ בחשבון הטוויטר שלו, ואילו מלניה הוסיפה: "כמו אמריקנים רבים מדי השנה - הנשיא ואני בבידוד בביתנו לאחר שנדבקנו בקורונה. אנחנו מרגישים טוב".