2.6 מ' דולר כדי לעמוד לצד מסי ורונאלדו: ההצעה של איש העסקים הסעודי

לאחר שהתחרה עם מתמודדים נוספים, הכרטיס המיוחד מתיר למושרף אל-ג'מאדי להשתתף בטקס הנפת הגביע כשהוא עומד לצד שחקני הקבוצות, וגם - להיכנס לחדרי ההלבשה של הקבוצות ולפגוש את הכוכבים שלהן

ליונל מסי וכריסטיאנו רונאלדו
ליונל מסי וכריסטיאנו רונאלדו | צילום: רויטרס

שעות לקראת קרב הענקים שיתקיים הערב (חמישי) בבירת סעודיה - ריאד, בין המועדון הצרפתי פריס סן ז'רמן של הפנומן הארגנטינאי לאו מסי, ומועדון האולסטאר הסעודי בו ישחק הכוכב הפורטוגלי כריסטיאנו רונאלדו, בסעודיה מפרסמים כי איש העסקים המקומי, מושרף אל-ג'אמדי, "ניצח" במכירה הפומבית על כרטיס "מעבר לדימיון".

בתוך כך, הכרטיס המיוחד מתיר לאל-ג'מאדי להשתתף בטקס הנפת הגביע כשהוא עומד לצד שחקני הקבוצות על הפודיום, וגם - להיכנס לחדרי ההלבשה של הקבוצות ולפגוש את הכוכבים שלהן. לאחר שהתחרה עם מתמודדים נוספים, בסופו של דבר, הצעתו בסך 2.66 מיליון דולרים (10 מיליון ריאל סעודי - ט"ש) - התקבלה.

גביע ''עונת ריאד''. הערב בבירת סעודיה
גביע ''עונת ריאד''. הערב בבירת סעודיה | צילום: מתוך טוויטר

כאמור, היום בערב, פריס סן ז'רמן תתארח בריאד שם תשחק מול קבוצת האול-סטאר הסעודית, שתורכב משחקניה של המועדונים אל-נאסר ואל-הילאל. השחקן הפורטוגלי כריסטיאנו רונאלדו צפוי לפתוח בהרכב של קבוצת האול-סטאר, במשחק שמסתמן, כמשחק האחרון בין שני גדולי הדור הנוכחי.