חודש אחרי התקרית הקודמת: תיירת ציירה על קיר בקולוסיאום - ונעצרה

לאחר שתייר תועד כשהוא חורט שמו ושמה של זוגתו באתר התיירות המפורסם ברומא, בת 17 משווייץ תועדה גם היא כשהיא משחיתה את מבנה האמפיתיאטרון הגדול בעולם. במידה ותורשע היא עלולה להיקנס בסכום של עד 15 אלף דולר - ואף לרצות עונש מאסר של עד 5 שנים

זמן צפייה: 00:26

בסרטון שעורר הבוקר (ראשון) סערה באיטליה וברחבי העולם, תיירת שוויצרית בת 17 נראית כשהיא מציירת על הקיר של אתר הקולוסיאום ברומא. הנערה, שצולמה על ידי מדריכת טיולים מקומית, נעצרה. זו הפעם השנייה בטווח של חודש שצעירים נתפסו כשהם מבצעים מעשה ונדליזם באתר התיירות המפורסם.

בסוף יוני, זוג תיירים עוררו זעם ברומא, לאחר שהגבר תועד חורט את שמותיהם על קיר הקולוסיאום העתיק. בסרטון שפורסם ברשתות החברתיות נראה כשהוא חורט את השמות איבן והיילי - שמותיהם שלו ושל זוגתו - וספג צעקות וקריאות גנאי.

הקולוסיאום ברומא
הקולוסיאום ברומא | צילום: רויטרס

"אתה רציני? מה אתה עושה, חתיכת טיפש?", נשמע האדם שתיעד את הזוג. עוברי אורח נוספים הבריחו את השניים מהמקום, והרשויות פתחו בחיפוש אחריהם, שבסופו אותרו וזוהו כאזרחים בריטיים בני 27 ו-33.

התייר שחרט את שמו ושם בת זוגו על הקולוסיאום
התייר שחרט את שמו ושם בת זוגו על הקולוסיאום | צילום: יוטיוב: rytz5873

הקולוסיאום נחשב לאחד משבעת פלאי עולם, והוא חלק מ-54 אתרים היסטוריים בעיר הבירה האיטלקית רומא. השחתת האתר ההיסטורי המפורסם עלולה לגרור עונשים חמורים, כגון קנס של עד 15 אלף דולר וחמש שנות מאסר.