חקירת המשטרה האיטלקית: דר רחוב פולני דקר את הישראלית ברומא

התיירת בת ה-24 נדקרה בתחנת הרכבת בבירת איטליה בערב השנה האזרחית החדשה. המשטרה זיהתה את החשוד בתקיפה, אלכסנדר מתאוש חומיאק, דר-רחוב פולני בן 24, אך עדיין לא ברור מה המניע שהביא אותו לדקור אותה

זמן צפייה: 00:23

העיתון האיטלקי "לה סטמפה" פרסם היום (שלישי) כי המשטרה המקומית זיהתה את תוקף התיירת הישראלית שנדקרה בתחנת הרכבת ברומא ערב השנה האזרחית החדשה. התוקף הוא אלכסנדר מתאוש חומיאק, דר-רחוב בן 24 ממוצא פולני, שהגיע מהעיר הפולנית גרודז'ונדז. שאר פרטי החקירה נותרו חסויים בשלב זה. ידוע רק שהתוקף הגיע באוטובוס למקום ועזב רגלית.

הצעירה הישראלית, בת 24, נדקרה בתחנת הרכבת טרמיני שברומא. היא עדיין מאושפזת במצב קשה אך יציב, ולא נשקפת סכנה לחייה. היא עמדה ליד מכונת הכרטיסים בדרכה לרכבת לשדה התעופה, משם הייתה אמורה לטוס לארץ למוחרת. התוקף, לבוש שחור ואוחז בתיק כחול, התקרב אליה, דקר אותה ופגע בכבד ובריאות שלה.

Whatsapp Image 2023 01 03 At 1
תוקף התיירת הישראלית ברומא

המניע לתקיפה לא ברור, הצעירה סיפרה לחוקרים כי היא מעולם לא ראתה את האדם הזה לפני ואף אחד לא עקב אחריה. ישנו חשד שהיא הותקפה בשל סמלים ישראליים על תיק הגב שלה, שבו הייתה שקית עם כיתוב בעברית. התקיפה צולמה על ידי מצלמות האבטחה במקום.

השקית שהייתה ברשות הישראלית שנדקרה ברומא
השקית שהייתה ברשות הישראלית שנדקרה ברומא

Niuswd
מתוך תיעוד הדקירה